کد خبر: ۴۶۲۵۷
۱۷:۱۷ -۱۷ اسفند ۱۴۰۱
رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به افزایش نرخ دلار تا سطح ۵۰ هزار تومان، تصریح کرد: اگر برجام احیا شود، طبیعتا این شرایط دستخوش تغییر خواهد شد.
یک پیش‌بینی جدید از تورم و نرخ ارز/ اگر برجام احیا شود، نرخ دلار این‌گونه می‌شود
نشان تجارت - به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید حمید حسینی در کافه‌خبر خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که در حالی با هم صحبت می کنیم که اقتصاد ایران درگیر بحرانی بسیار جدی است و بهای همه کالاها در حال تغییر است، افزود: ما با ونزوئلایی شدن فاصله داریم. اقتصاد ایران، هنوز در همین شرایط نیز ظرفیت‌های مهمی دارد.
 
وی افزود: ما با دیگر کشورهای منطقه قابل قیاس نیستیم.منابع زیرزمینی و فرصت‌های تجاری، ما را از دیگر کشورها متفاوت کرده است. از این بابت می‌گویم که ما با ونزوئلایی شدن فاصله داریم.
 
رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به افزایش نرخ دلار تا سطح ۵۰ هزار تومان، تصریح کرد: اگر فرض کنیم که برجام احیا شود، طبیعتا این شرایط دستخوش تغییر خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کرامت سلیمی
|
United States of America
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
یکی از اشنایان بنده 15 سال است که دکترای انرژی هسته ای دارد و سالهاست که در یک باغ در 10 کیلومتری شهرستان فسا کار می کند. روزها ابیاری می کند و به درختان می رسد و شبها هم به عنوان نگهبان در باغ می خوابد تا پول بیشتری گیرش بیاد.
اگر انرژی هسته ای واقعیست چرا از این فرد استفاده نمیشه و باید کارگری کنه.
کرامت سلیمی
|
United States of America
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
یک فوق لیسانس فیزیک هسته ای هم قبلا" دیدم که نتوانسته بود کار پیدا کنه و در یک غسالخانه مرده ها را شستشو می داد و همیشه هم بوی کافور و موادی از این دست می داد.

یک بار در بازار بنرعباس دیدمش.

یک نایلون پر از ماده بهداشتی تیزبر یا همان اصطلاح عامیانه واجبی خریده بود.

از اینکه این صحنه را دیدم خوشش نیامد. من هم به روی خودم نیاوردم و وانمود کردم که اهمیتی نمیدم.

به نطرم برای غسل دادن مرده ها پول را به اسم خرید کافور می گیره ولی مرده را ها رو با واجبی میشوره.

کافور گرانه اما واجبی ارزانه.

اختلاف پول را برای خودش برمی داشت.
آخرین اخبار
گوناگون