کد خبر: ۴۶۲۲۶
۲۱:۴۲ -۱۴ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه جهان صنعت نوشت: به نظر می‌رسد نظریه‌پردازان رسانه‌ای هوادار دولت سیزدهم بر‌ای اینکه نشان دهند دولت سیزدهم در افزایش قیمت دلار که در کمتر از چند ماه به دو برابر رسیده است مقصر نیستند می‌خواهند دنده عقب رفته و به دوره قاجار برسند.

روزنامه صنعت

نشان تجارت - روزنامه جهان صنعت با اشاره به رفتار دولت سیزدهم که هر ناکارآمدی را به دولت‌های قبلی نسبت می‌دهند به کنایه نوشته همینطور پیش برود برای اینکه بگوین دولت مقصر نیست به دروه قاجار می‌رسند!

به گزارش جهان صنعت، رییس دولت سیزدهم هنوز با دست‌فرمانی راه می‌رود که در روزهای مبارزات انتخاباتی آن را اختراع کرده بود.دست فرمان این بود که هرچه می‌توانی به دولت قبلی حمله کن و هر دستاوردی را سیاه نشان بده و هر ضعفی که خودت می‌دانی خارج از اختیارات دولت است را نیز از سوی مدیریت دولت معرفی کن. هنوز هرگاه گفته می‌شود نرخ تورم بالا است آن را به دولت روحانی نسبت می‌دهند و هرجا کم می‌آورند به یک کار دولت قبلی گیر می‌دهند. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌ها ساز تازه‌ای کوک کرده و برای پاک کردن دولت سیزدهم از هرجور ناکارآمدی که مثل روز روشن است برگشت به دوره ریاست‌جمهوری آیت‌الله ‌هاشمی را در دستور کار قرار داده‌اند.

این روزنامه در ادامه به کنایه نوشته است: به نظر می‌رسد نظریه‌پردازان رسانه‌ای هوادار دولت سیزدهم بر‌ای اینکه نشان دهند دولت سیزدهم در افزایش قیمت دلار که در کمتر از چند ماه به دو برابر رسیده است مقصر نیستند می‌خواهند دنده عقب رفته و به دوره قاجار برسند.

منبع: اعتمادآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون