کد خبر: ۴۶۰۰۱
۱۶:۲۸ -۲۷ بهمن ۱۴۰۱
اینکه فرزندان شما از شیک ترین ترندهای روز در زمینه لباس پیروی کنند امری نامعقول است، اما می توانید لباس هایی برای آنها برگزینید که آنها را خوشگل نشان دهد.

نشان تجارت - اینکه فرزندان شما از شیک ترین ترندهای روز در زمینه لباس پیروی کنند امری نامعقول است، اما می توانید لباس هایی برای آنها برگزینید که آنها را خوشگل نشان دهدلباس کودک، کلاه بچه گانه و شلوار کتان بچه گانه می تواند شروعی برای خرید باشد.





لباس کودک

شیک و شیک به نظر رسیدن لزوما در صدر لیست فرزندان شما نیست. در حالی که می‌خواهید آن‌ها به انتخاب‌های به‌روز شما فکر کنند، تنها چیزی که می‌خواهند انجام دهند این است که بخورند، بخوابند، بازی کنند و مطمئن شوند که بدون آسیب‌دیدگی روز را پشت سر می‌گذارند. همه ما می خواهیم هر روز بهترین ظاهر خود را داشته باشیم، اما لباس پوشیدن بچه هایمان می تواند کمی استرس زاتر باشد. اول، شما می خواهید آنها را به ایده کامل بپوشانید که بر روی استایل بیشتر از راحتی تاکید می کند.

سپس باید تلاش کنید تا مطمئن شوید که آنها لباس بسیار پرمصرف را خراب نمی کنند. هدف در اینجا یافتن تعادل مناسب بین راحتی فرزندانتان و شیک بودن آنهاست. اما ما قوانین اصلی را برای شما جمع آوری کرده ایم که باید از آنها پیروی کنید تا بتوانید لباس های فوق العاده شیک به فرزندان خود بپوشانید. چه کسی می داند، آنها ممکن است مدهای کوچک جدید باشند!

1- لباس هایشان را برجسته کنید. درست مثل بزرگسالان، بچه ها هم برای شیک به نظر رسیدن به چیزی کوچک نیاز دارند. به کفش‌های پومپوم، سرپیچ‌های زیبا یا حتی کیف‌های دستی کوچک فکر کنید.

2- آنچه را که برای فرزندانتان مفید است پیدا کنید. اگر دختران شما در پوشیدن دامن راحت نیستند و می‌خواهند دور و بر خود بازی کنند، پس حتماً اجازه دهید شلوار بپوشند.

3 - لایه بندی برای بزرگسالان نیز کلیدی است. در مورد بچه ها هم همینطور پیراهن تارتان را با تی شرت سفید، ژاکت کش باف پشمی به پیراهن و تونیک به شلوار ست کنید. هر چه لایه ها بیشتر باشد، بهتر است!

4- سبک ها را با هم ترکیب کنید. فقط به یک نگاه نمانید؛ جفت چکمه با دامن برای ظاهری جذاب، بالرین با شلوار کتان و غیره...

5- به آنها اجازه دهید ریسک های مد را بپذیرند و مهمتر از همه، اجازه دهید هر از چند گاهی خودشان لباس بپوشند. برای فرزندان شما واقعا مهم است که خود را بیان کنند. خطرات مد خودشان ممکن است بزرگترین روند فصل آینده باشد!

لباس بچه گانه



کلاه بچه گانه

کلاه: انتخاب بهترین کلاه کودک به فصل و آب و هوا بستگی دارد: کلاه لبه پهن برای روزهای آفتابی و کلاه بافتنی که گوش ها را برای هوای سرد می پوشاند باید این کار را انجام دهد. کلاه می تواند کودک شما را در برابر نور خورشید و سوختگی هایی که ایجاد می کند محافظت کند.

شلوار کتان بچه گانه

شلوار کتان بزرگ‌تر معمولا برای کودکان 4 تا 13 ساله مناسب است. شلوار کتان برای شکل‌های بدن بزرگ‌تر، بزرگ‌تر از حد متوسط، سخاوتمندانه و مناسب برای اندازه‌های کمر 22 تا 38 اینچ (56 تا 97 سانتی‌متر) و ساق داخلی 18 تا 31 اینچ (46 تا 79 سانتی‌متر) است. اندازه ایده آل برای کودکانی که بزرگتر، محکم تر، قوی تر و درشت تر از همسالان خود هستند. خرید شلوار کتان بزرگتر برای کودکان اغلب یک تجربه خسته کننده/ خسته کننده و آسیب زا بوده است که در آن انتخاب، سبک و کیفیت را می توان در جستجوی یافتن چیزی که مناسب است نادیده گرفت.

در اینجا در قسمت بیشتر برای کودکان، هدف ما این است که این تجربه ناخوشایند را به گذشته تبدیل کنیم و شلوار کتان سخاوتمندانه مد روز را برای بچه‌های شما و بچه‌های زیادی که آنها را دوست دارند با شلوارهای کتان بزرگ‌تر برای کودکان به ارمغان بیاوریم. بیشتر برای کودکان با در نظر گرفتن نیازهای لباس کودک بزرگتر شما طراحی شده است. ما شلوار کتان بزرگ‌تر را برای کودکانی پیشنهاد می‌کنیم که سزاوار لباس‌های مد روز مشابه همسالان کوچک‌تر خود هستند.

طیف وسیعی از شلوارهای کتان مناسب ما برای کودکان بزرگتر دارای کمربندهای قابل تنظیم است تا کمی انعطاف پذیری بیشتری به شما بدهد. تمام شلوارهای کتان بزرگتر ما از 98% پنبه و 2% الاستین ساخته شده اند. این یک تناسب و راحتی مطلوب را تضمین می کند. ما شلوار کتان سایز بزرگتر خود را در چندین رنگ و طرح ارائه می دهیم.

بیشتر برای بچه‌ها شلوار کتان مناسب برای پسران و دختران بزرگ‌تر را ارائه می‌دهد که در بریتانیا طراحی شده و از پارچه‌های با کیفیت بالا ساخته شده است. ما نظرات کودکان سایز بزرگتر و والدین آنها را در نظر گرفته ایم و پیشنهادات، بازخوردها و الزامات آنها را در این محدوده گنجانده ایم. طرح های متناسب بزرگتر نظرات آنها را منعکس می کنند و طیفی را ارائه می دهند که نه تنها خوب به نظر می رسد بلکه پوشیدن آن راحت است. کیفیت "کلاس اول" است.

ما روی هر جزئیات کوچکی از طراحی تمرکز کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که فرزندان شما در شلوار کتان ما احساس شادی، اعتماد به نفس و راحتی خواهند داشت و با در نظر گرفتن این هدف، دقت زیادی در توسعه لباس‌ها و پارچه‌ها انجام شده است.

ما می خواهیم بچه های سایز بزرگتر نیز ظاهر خوبی داشته باشند و در پوست خود احساس خوبی داشته باشند. ما معتقدیم که همه کودکان، چه دارای اضافه وزن، چه درشت، چاق و چه سایزهای غیر استاندارد، باید از خرید و پوشیدن شلوار کتان طراحی شده با آنها لذت ببرند.

دیجی بی بی

خرید شلوار کتان برای بچه ها از طریق وب سایت dgbabyclothes.com راحت تر از همیشه شده است. می تواند از کلکسیسون کلاه های مناسب کودکان انها نیز دیدن کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون