کد خبر: ۴۵۵۸۶
۲۱:۲۲ -۲۵ دی ۱۴۰۱
روزنامه اصولگرای فرهیختگان از عملکرد وزیر نفت به شدت انتقاد کرده و در همین حال اظهارات نسنجیده مقامات و مسئولان را باعث افزایش درجه عصبانیت مردم دانسته است.

انتقاد شدید از عملکرد وزیر نفت در بحران برف

نشان تجارت - شرایط به‌وجود آمده ماحصل سرما، تحریم یا هر عامل دیگری که باشد زندگی مردم را مختل کرده و آنها را عصبانی می‌کند و بخشی از این عصبانیت نیز ناخودآگاه متوجه جواد اوجی است.

به‌هرحال او تابستان امسال خطاب به کشورهای اروپایی بابت در پیش بودن یک زمستان سخت هشدار داده بود و اکنون که دمای غیر منتظره منفی 20 درجه وارد کشور شده است، آزمون زمستان سخت دامن خود او را نیز گرفته و طبیعی است فردی که نسبت به غفلت دیگران هشدار می‌دهد، اگر خود دچار غفلت شود بیشتر مورد شماتت قرار می‌گیرد.

در ادامه این مطلب آمده است:

حال اگر فردی وضعیت به‌وجود‌آمده را نادیده گرفته و بدون‌توجه به واکنش افکار عمومی در اوج بحران زمستان برای وزیر نفت تقدیرنامه بنویسد شاید نتواند دمای هوا را بالاتر ببرد اما درجه عصبانیت را حتما بیشتر خواهد کرد. از یک‌سو برخی شهرها به‌خاطر کمبود گاز تعطیل شدند و از سوی دیگر وزیر نفت چندین مرتبه مورد تقدیر قرار گرفته است.

یک‌بار فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) به جواد اوجی، وزیر نفت فعلی لقب «مدیر تراز مکتب شهید قاسم سلیمانی» را می‌دهد، بار دیگر محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه «ستاد بحران گاز» از اوجی تقدیر ویژه به‌عمل می‌آورد. این تمجیدها از وزیری که این روزها مردم عملکرد مثبتش را لمس نکرده‌اند، حاکی از آن است که گویا برخی مقامات قدرت این را ندارند که نبض جامعه را تشخیص دهند به همین جهت با اظهارات نسنجیده فشار جامعه را بالا می‌برند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گوناگون