کد خبر: ۴۴۹۵۳
۲۱:۲۷ -۰۷ آذر ۱۴۰۱
برخی منابع گفته‌اند وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان که از ۳ آذر ماه در بازداشت به سر می‌برد، دقایقی پیش با سپردن وثیقه آزاد شد، اما قوه قضاییه این خبر را تکذیب کرده است.

وریا غفوری

نشان تجارتدر حالیکه خبرگزاری تسنیم به نقل از یک منبع مطلع نوشته «وریا غفوری؛ بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان که از 3 آذر ماه در بازداشت به سر می‌برد، پس از طی مراحل قضایی، دقایقی قبل از زندان اوین آزاد شد.»، اما خبرگزاری میزان متعلق به قوه قضاییه در خبری نوشته «در پی انتشار خبری در رابطه با آزادی وریا غفوری، پیگیری های خبرنگار میزان نشان می‌دهد این خبر صحت نداشته و بر خلاف ادعاهای مطرح شده وریا غفوری آزاد نشده است.»

وریا غفوری بازیکن تیم فولاد خوزستان و کاپیتان پیشین استفلال تهران روز ۰۳ آذر ۱۴۰۱ به اتهام توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و تبلیغ علیه نظام بازداشت شد.

وریا غفوری در روزهای اعتراضات مردم ایران، توییت‌های زیادی در انتقاد از وضعیت موجود منتشر کرده است. از جمله توییت‌هایی که درباره سرکوب در کردستان منتشر کرده است که در آن از کشته شدن همشهریانش در آن منطقه گلایه کرده بود. او در آن توییت خواستار توقف سرکوب در کردستان شده بود.

یکی از اتهامات وریا غفوری در خبری که سایت برنا منتشر کرده، تخریب تیم ملی ایران اعلام شده است. مشخص نیست این اتهام در کدام ماده قانونی گنجیده است زیرا در قانون چنین چیزی وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون