کد خبر: ۴۴۴۶۶
۱۴:۵۵ -۳۰ مهر ۱۴۰۱
شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه چیزی اکثر دانشجویان را به تحصیل در بهترین دانشگاه ها سوق می دهد. کیفیت آموزش، به کارگیری علم روز، آینده حرفه ای خوب و بالاتر از همه، یادگیری مسائل علمی به صورت عملی و عملی از این عوامل هستند.

نشان تجارتچه شرایطی رتبه بندی دانشگاه های جهان qs و سایر گزارش ها را تعیین می کند؟ بهترین دانشگاه های جهان در سال 2020 کدام دانشگاه ها هستند؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه چیزی اکثر دانشجویان را به تحصیل در بهترین دانشگاه ها سوق می دهد. کیفیت آموزش، به کارگیری علم روز، آینده حرفه ای خوب و بالاتر از همه، یادگیری مسائل علمی به صورت عملی و عملی از این عوامل هستند. یادگیری علم و مسائل پیرامون آن به شما کمک می کند تا برای حل مشکلات جهانی اقدام کنید. ارائه راه حل برای این مشکلات لذت بخش ترین احساسی است که دانشجویان هنگام تحصیل در این دانشگاه ها دارند.

بهترین دانشگاه های دنیا بر چه اساسی شناسایی می شوند؟ در این قسمت سعی شده است به عوامل اساسی در رتبه بندی بهترین دانشگاه های دنیا نگاهی بیاندازیم. عواملی مانند بازگشت سرمایه، تقاضا برای آموزش، مؤسسات آموزشی، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و سیستم آموزشی، مقالات منتشر شده توسط دانشجویان و جوایز دانشگاهی برای هر دانشگاه بخشی از معیارهای رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی است. در کل تحصیل در بهترین دانشگاه ها نوعی سرمایه گذاری برای آینده همه است. در آینده، شهریه در دانشگاه های برتر به افرادی که دارای موقعیت شخصی و حرفه ای بالا هستند بازپرداخت می شود. در رتبه بندی qs دانشگاه ها و سایر موسسات جهان، ROI یا Return Of Investment یکی از عوامل مهم تعیین کننده در رتبه بندی دانشگاه است. یکی دیگر از عوامل مهم در رتبه بندی دانشگاه های جهان، تعداد متقاضیان متقاضی تحصیل در این دانشگاه است. هر چه تعداد درخواست ها بیشتر باشد، رتبه علمی دانشگاه بالاتر است. امکانات و نظام آموزشی از دیگر معیارهای تعیین کننده سطح علمی دانشگاه است که هر چه دانشگاه در زمینه های علمی تحقیقات بیشتری داشته باشد، سیستم آموزشی قوی تر خواهد بود. در نتیجه مقالات و جوایز بیشتری در اختیار پژوهشگران قرار خواهد گرفت. البته باید توجه داشت که مجموع همه این عوامل رتبه بندی نهایی دانشگاه را مشخص می کند. شرایط پذیرش به دلیل رتبه بندی جهانی سخت تر از دانشگاه های دیگر است، اما باید توجه داشت که غیرممکن نیست.

تور کیش لحظه آخری ارزان سفر باتو را از دست ندهید.

 

MIT در بین 10 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. اولین دانشگاه برتر جهان در ایالت ماساچوست آمریکا واقع شده است. این دانشگاه در بسیاری از زمینه ها مشهور است، اما تحصیل در رشته مهندسی در این دانشگاه رتبه اول را در جهان دارد. MIT هر ساله یازده تا دوازده هزار دانشجو از سراسر جهان می پذیرد. امکان تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی در این دانشگاه وجود دارد. دانشکده های این دانشگاه شامل معماری، فنی و مهندسی، علوم انسانی و اجتماعی، هنر، علوم پایه و مدیریت می باشد. پذیرش در این دانشگاه از طریق سوابق تحصیلی عالی، آزمون های استاندارد و مدرک زبان انگلیسی می باشد. سطح زبان مورد نیاز این دانشگاه آیلتس 7 یا تافل 90 می باشد.شهریه در این دانشگاه حدود 27000 دلار در سال می باشد. بورسیه های این دانشگاه عمدتاً به صورت تخفیف شهریه و کمک های مالی پرداخت می شود. فارغ التحصیلان دانشگاه 1.9 تریلیون دلار درآمد سالانه دارند.

 

دانشگاه استنفورد

 

دانشگاه استنفورد رتبه دوم را در بین 10 دانشگاه برتر جهان دارد. این دانشگاه در سیلیکون ولی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا واقع شده است. تعداد دانشجویان این دانشگاه 16000 نفر است و یکی از بهترین دانشگاه های مهندسی جهان است. مدیران شرکت های بزرگی مانند یاهو، اچ پی، گوگل از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند. رشته هایی مانند مهندسی، حقوق، پزشکی، انرژی های پاک از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در این دانشگاه هستند که سالانه افراد زیادی را از سراسر دنیا برای تحصیل در این دانشگاه جذب می کنند. مریم میرزاخانی از شخصیت های برجسته کشورمان و از اساتید این دانشگاه بود. دانشجویان برای پذیرش دانشگاه از طریق آزمون های استاندارد، سوابق تحصیلی و رزومه، سطح زبان انگلیسی ارزیابی می شوند. هزینه تحصیل در این دانشگاه بسته به رشته و مقطع تحصیلی بین 11 تا 20 هزار دلار در سال متغیر است.

 

دانشگاه هاروارد

 

دانشگاه هاروارد در بین 10 دانشگاه برتر جهان رتبه سوم را دارد. این دانشگاه در ایالت ماساچوست آمریکا واقع شده است. فارغ التحصیلان دانشگاه شاملهشت رئیس جمهور سابق آمریکا و 62 میلیاردر. دانشگاه هاروارد با بیش از 18 میلیون کتاب دارای بزرگترین کتابخانه علمی در جهان است. این دانشگاه حدود 60 درصد از دانشجویان خود را با ارائه بورسیه و کمک هزینه مالی حمایت می کند. شرایط پذیرش دانشگاه هاروارد شامل امتحانات استاندارد مانند SAT، ACT، GMAT، GRE، آموزش عالی و مدارک انگلیسی است. هزینه تحصیل در دانشگاه هاروارد 25 تا 51000 دلار در سال است که هزینه نسبتا بالایی است.

 

دانشگاه آکسفورد

 

دانشگاه آکسفورد در بین 10 دانشگاه برتر جهان در رتبه پنجم قرار دارد. این یکی از قدیمی ترین دانشگاه های انگلستان است که سالانه بیش از 20000 دانشجو ثبت نام می کند. 40 درصد از دانشجویان این دانشگاه بین المللی هستند. رشته های معروف این دانشگاه شامل پزشکی، مهندسی، حقوق و ریاضیات می باشد. 26 برنده جایزه نوبل از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. قبولی در آزمون BMAT برای ورود به رشته پزشکی در این دانشگاه الزامی است. شرایط پذیرش، معدل، رزومه عالی و مدرک زبان انگلیسی شرایط پذیرش برای دانشگاه آکسفورد است. هزینه تحصیل در این دانشگاه حدود 26-36 هزار پوند در سال است. هزینه تحصیل پزشکی در انگلستان در دانشگاه آکسفورد بین 34000 تا 4545000 است.

Sanal ofis ofisteofis

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون