کد خبر: ۴۴۴۲۳
۱۶:۵۰ -۲۶ مهر ۱۴۰۱
الناز رکابی که از طرف ایران در مسابقات سنگ‌نوردی آسیایی شرکت کرده بود به دور نهایی راه یافت و چهارم شد. حضور بدون حجاب الناز رکابی، ورزشکار زن ایرانی در مسابقات سنگ‌نوردی آسیایی حواشی زیادی را به همراه داشته است.

کشف حجاب الناز رکابی

نشان تجارتالناز رکابی که در مسابقات اخیر صخره نوردی موفق شد مقام چهارم آسیا را از آن خود کند و خبرهای ضدونقیضی درباره وضعیت وی در کره جنوبی طی شبانه روز گذشته منتشر شده بود حالا با انتشار استوری درباره وضعیت خود و اتفاقات روی داده توضیحاتی ارائه کرده است.

او در این استوری اتفاق رخ داده را سهوی دانسته و از مردم ایران و حامیانش نیز تشکر کرده است. در ادامه این استوری نیز الناز رکابی خبر از بازگشت خود به ایران داده است.

اینجانب الناز رکابی، با سابقه بیست سال عضویت در تیم ملی سنگنوردی ضمن عذرخواهی بابت نگرانی هایی که ایجاد کردم، باید اعلام کنم طبق حساسیتهای موجود در جریان فینال مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد به دلیل زمانبندی نامناسب و فراخوانی غیر قابل پیش بینیِ بنده برای صعود دیوارهَ، سهوا پوشش بنده دچار مشکل شد. در حال حاضر طبق زمانبندی از قبل تعیین شده به همراه تیم، در حال بازگشت به ایران هستم.

استوری تازه الناز رکابی درباره اتفاقات اخیر + عکس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
بسه دیگه. تا کی همه رو مجاب کنن که غیرواقعی حرف بزنن!
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون