کد خبر: ۴۴۲۲۲
۱۱:۳۳ -۰۹ مهر ۱۴۰۱
چند روزی ماندن توی یکی از ییلاق های شمالی که از پنجره اقامتگاهش مه صبح دیده می‌شود و صدای پرنده‌ها به‌جای شنیدن صدای بوق ماشین‌ها به گوشتان می‌رسد، بهترین کار برای مسافرت کوتاه‌مدت است.

بهترین شهرهایی که می‌توانیم در آن کلبه اجاره کنیم

نشان تجارتبهترین کار برای تنفس هوای خوب و برگشتن به طبیعت اجاره یک کلبه چوبی وسط جنگل است.

چند روزی ماندن توی یکی از ییلاق های شمالی که از پنجره اقامتگاهش مه صبح دیده می‌شود و صدای پرنده‌ها به‌جای شنیدن صدای بوق ماشین‌ها به گوشتان می‌رسد، بهترین کار برای مسافرت کوتاه‌مدت است.

این‌جوری انرژی از دست رفته در زندگی شهری‌مان را دوباره پیدا می‌کنیم و برای روزهای کاری آینده آماده می‌شویم.

حالا باید دنبال جایی باشید که کلبه جنگلی‌های خوبی برای اجاره کوتاه‌مدت داشته باشد، ما به شما بهترین شهرها و ییلاق‌هایی که برای اجاره اینترنتی کلبه جنگلی می‌توانید بروید را معرفی می‌کنیم.

جواهرده باحال‌ترین جای شمال برای اجاره کلبه جنگلی

جواهرده بین آدم‌های سفربرو خیلی معروف است. این‌جا کلبه برای اجاره خیلی دارد. یک دریاچه معروف و تمیز هم به نام دریاچه قو دارد که اطراف آن هم برای اجاره کلبه جای خوبی‌ست.

بهترین شهرهایی که می‌توانیم در آن کلبه اجاره کنیم

جواهرده کجاست؟

جواهرده نزدیک رامسر است. باید اول وارد رامسر شوید و از آن‌جا به سمت سه‌راه فلسطین بروید و وارد جاده جواهرده شوید.

ییلاق‌های ماسال؛ قاطی ابرها چای خوردن

بهترین شهرهایی که می‌توانیم در آن کلبه اجاره کنیم

ییلاق‌های ماسال یکی از جاهای بکر شمال است. جایی که حتی مصالح ساخت‌وسازشان هم از مصالح طبیعی است تا خدشه‌ای به طبیعتش وارد نشود.

اگر این‌جورجاها را برای اقامت انتخاب می‌کنید باید حواستان باشد که قبل از مسقر شدن با خودتان همه مایحتاج خوراکی و رفاهی را از شهر خریده باشید تا این‌جا دچار مشکل نشوید و مجبور نشوید تا شهر رانندگی کنید.

ییلاق‌هایی مثل اولسبلنگاه و سوباتان برای اجاره کلبه جنگلی جاهای خوبی هستند. در این روستاها شما صبح‌ها میان ابر و مه خواهید بود و شب‌ها در سکوت جنگل و کوه.

اگر دنبال آرامش هستید باید دنبال جایی باشید که بشود روی یک صندلی وسط جنگل نشست، سرسبزی را تماشا کرد و چای نوشید. کافی‌ست کمی عکس‌های اولسبلنگاه و سوباتان را ببینید تا متوجه شوید که خودش است: جایی برای آرامش.

چمخاله و پارک جنگلی جدیدش، تفریح و آرامش باهم

 

چمخاله در گیلان است. برای رسیدن بهش باید به سمت لاهیجان بروید و از آن‌جا وارد جاده چمخاله شوید.

چمخاله برای کسانی که آبتنی و دریا را هم دوست دارند محبوب است چون یک ساحل خواستنی دارد و غیر از کلبه جنگلی اطراف ساحلش می‌توانید سراغ اجاره ویلا ساحلی بروید.

اما چمخاله یک پارک جنگلی جدید به نام توسکا دارد که قدم زدن داخلش خیلی کیف می‌دهد.

با رزرو آنلاین اقامتگاه در پینورست در چمخاله می‌توانید بعد از کلی خستگی در کردن بروید سراغ این وار جنگلی و گشتنی‌های چمخاله سرسبز.

پارک جنگلی جوارم و کلبه‌های خواستنی‌ش

تازگی‌ها نام جوارم را برای خوش‌گذرانی زیاد می‌شنویم. این منطقه به‌خاطر امکانات پارک جنگلی‌ش معروف شده. فکر کنید وسط یک پارک جنگلی داخل یک کلبه چوبی تمیز و مرتب اقامت دارید و رستوران، کافه، سوپرمارکت و آلاچیق دم دستتان است.

شاید تصورتان از یک سفر این‌شکلی وسط جنگل این باشد که آنتن و اینترنت تعطیل است اما نه این‌جا آنتن‌دهی خوبی دارد نگران نباشید.

روستای جوارم در سوادکوه است. برای رفتن به آن از تهران باید به سمت جاده فیروزکوه رانندگی کنید، به بخش زیرآب سوادکوه برسید و کمی جلوتر جوارم را پیدا کنید.

جوارم تا تهران فاصله زیادی ندارد و می‌توانید برای سفرهای کوتاه‌مدت آخرهفته‌ای خود هم انتخابش کنید و حسابی توی دل طبیعت و آب‌وهوای خوب خستگی در کنید.

فاصله جوارم تا تهران حدود ۳ ساعت است.

چرا از پینورست اقامتگاه اجاره کنیم؟

پینورست تیم بازرسی دارد و اقامتگاه‌های خودش را قبل از این‌که داخل سایت قرار دهد با یک چک لیست بازرسی کرده و اگر واحدی داخل سایت می‌بینید نشان‌دهنده این است که توسط تیم ما تایید شده.

چک لیست بازرسی شامل آیتم‌هایی است که نظافت و تمیزی، بو و صدای اطراف را می‌سنجد تا در واحد خودتان آرامش داشته باشید.

همه امکانات را داخل سایت می‌توانید بخوانید. مثلا اگر یک کلبه جنگلی انتخاب کردید، می‌توانید ببینید که آیا سیستم گرمایشی و سرمایی آن چیست؟ آیا امکان بردن حیوان خانگی هم دارد؟ این کلبه مناسب سفر دسته‌جمعی یا با تعداد کم است؟ به مراکز خرید نزدیک است یا جنگل؟ و هر نکته دیگر که باید قبل سفر بدانید. راستی اگر سوالی برایتان پیش آمد که جوابش را پیدا نکردید می‌توانید با تیم پشتیبانی پینورست تماس بگیرید.

خیلی از اقامتگاه‌های پینورست در بازه‌های زمانی خاصی تخفیف می‌خورند. با دنبال کردن پینورست می‌توانید از این تخفیف‌ها باخبر و سفرهایی با تخفیف‌های توپ بروید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون