کد خبر: ۴۳۳۲۲
۱۰:۰۲ -۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اجاره بها در امارات بسیار زیاد است و به همین خاطر اجاره ملک در دبی چندان مقرون به صرفه نخواهد بود و باید هزینه زیادی صرف کنید. اگر بخواهید خرید ملک و اجاره آن را در دو کفه ترازو قرار دهید، قطعا خرید بسیار مقرون به صرفه ­تر خواهد بود.

نشان تجارت - حالا که بازار خرید و فروش ملک در شهر مشهور دبی داغ شده است، باید حسابی احتیاط کنید. فارغ از آنکه این شهر یک مکان لوکس و مدرن برای زندگی است و امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری برایتان به ارمغان می­ آورد، قطب اقتصاد خاورمیانه هم محسوب می­شود و یک  محیط امن برای سرمایه­گذاری و کسب سود بسیار است. شیوه­های مختلفی به این منظور وجود دارد اما ما در گلوبال 99 خرید ملک در دبی یا آپارتمان و ویلا را به شما پیشنهاد می­کنیم، چرا که در این روش هم سرمایه شما حفظ میشود و هم اقامت امارات را در سریعترین زمان خواهید گرفت. ضمن اینکه با فراهم شدن اقامت شما، میتوانید به عنوان یک شهروند در این کشور زندگی کنید و از امکانات رفاهی، اجتماعی و مزیت هایی مانند امنیت داخل شهر، عدم وجود گمرک، پاساژ های بسیار زیبا، پایین بودن هزینه انرژی و... بهره ببرید.

خرید ملک در دبی

با یک تیر چند نشان بزنید

خرید ملک در دبی ضمن آنکه سرمایه شما را در یک شهر پیشرفته محفوظ نگه­ می­دارد و روز به روز بر ارزش آن اضافه می­شود، بلکه باعث می­شود تا اقامت امارت را هم بدست آورید و بدون محدودیت به این شهر سفر کنید و از خدمات آن به راحتی بهره­مند شوید. فعالیت­های بیزنسی زیادی به لطف طراحی­ها و اجرا پروژه­های جدید و بزرگ در این شهر وجود دارد که می­توانید با وارد شدن به این حوزه­ها حسابی جیب خودتان را پر پول کنید. این یک فرصت استثنایی است که نباید از دست بدهید.

خرید ملک و ویلا یا آپارتمان؟ کدامیک بهتر است؟

اولین سوالی که برای سرمایه­ گذاران مطرح می­شود این است که آپارتمان بخرند یا ویلا؟ اجاره ملک در دبی نیز از دیگر پیشنهادهای وسوسه کننده­ای است که پیش رو خواهید داشت. اما نباید بی­گدار به آب بزنید. کدام یک از این گزینه­های روی میز برایتان مناسب خواهد بود؟ به این منظور باید به یک سری نکات توجه کنید که در ادامه شرح این نکات را بیان می‌کنیم:

بودجه شما چقدر است؟

اینکه کدام یک از این پیشنهادها را قبول کنید رابطه مستقیمی با میزان سرمایه شما خواهد داشت؛ چراکه هزینه اجرا ملک در دبی با خرید آپارتمان و خانه متفاوت است. از طرفی عوامل دیگری هم بر قیمت آن­ها تاثیر دارد که عبارتند از: موقعیت مکانی ملک، امکانات و ویژگی های ملک، متراژ، چند خوابه بودن، ویلایی یا آپارتمانی و... شما باید تمامی این نکات را مورد بررسی قرار دهید.

برای کار می­خواهید به شهر دبی بروید یا زندگی؟

شاید با خود بگویید چه فرقی می­کند که برای کار بخواهیم به آنجا برویم یا زندگی؟ در هر صورت قصد سرمایه گذاری داریم؛ اما باید توجه کنید که اگر تصمیم شما برای کار باشد باید به فکر خرید یا اجاره یک دفتر کار باشید که شرایط و هزینه آن با ملک و ساختمان فرق می­کند. علاوه بر آن اگر قصد زندگی دائم در این شهر را داشته باشید، بهتر است خرید آپارتمان در دبی را انتخاب کنید و از این طریق موفق به کسب اقامت آن هم شوید. با این اتفاق بسیاری از موانع از پیش روی شما برداشته خواهد شد. ضمن اینکه با دریافت اقامت خود، خانواده شما نیز دارای اقامت خواهند شد.

 هزینه ­های بالای اجاره را فراموش نکنید

اجاره بها در امارات بسیار زیاد است و به همین خاطر اجاره ملک در دبی چندان مقرون به صرفه نخواهد بود و باید هزینه زیادی صرف کنید. اگر بخواهید خرید ملک و اجاره آن را در دو کفه ترازو قرار دهید، قطعا خرید بسیار مقرون به صرفه ­تر خواهد بود. هرچند که می­توانید ملک خریداری شده خود را هم بعدها اجاره دهید. اما بخاطر داشته باشید که تا زمانی که در این شهر هستید نمی­توانید ملک خود را بفروشید چراکه بعد از آن اقامت شما ابطال می­شود. این به این معنیست که تا ملکی به نام شما در امارات وجود دارد، اقامت شما هم پابرجا خواهد بود.

خرید ویلا در دبی با مالیات کم

فرقی نمی­کند آپارتمان بخرید یا ویلا، چراکه سیستم مالیاتی مناسبی بر آن حاکم است و از این نظر تفاوتی برایتان نخواهد داشت. کیفیت سازه­های دبی نیز مثال زدنی است و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت. اما از آنجایی که ویلاها در متراژهای بزرگتری بنا می­شوند و محله­های قرارگیری آن­ها نیز جز گران­ترین مناطق دبی به حساب می­آید، به هزینه بیشتری نیاز دارد. شما با خرید ویلا در دبی می­توانید اقامت 3 تا 10 ساله آن را بدست آورید.

خرید ملک در دبی

خرید آپارتمان در دبی و آرامش خاطر سرمایه­ گذاران

این ساده­ترین شیوه سرمایه­گذاری در دبی است که نیاز به بودجه زیادی هم ندارد. شما حتی می­توانید آپارتمان های پیشفروش که هنوز در حال ساخت هستند را در دبی انتخاب کنید، نکته مهم در مورد آپارتمان های پیشفروش این است که  قیمت آن­ها به نسبت پایین­تر است. با این روش هم می­توانید اقامت دبی را دریافت نمایید.

نتیجه گیری

اقامت در شهر دبی به برای افراد خارجی به هیچ عنوان دائمی نخواهد بود؛ چراکه این اجازه از سمت دولت داده نمی­شود و افراد صرفا می­توانند با استفاده از سرمایه­گذاری و... اقامت کوتاه مدت 2، 3 و 10 ساله دریافت کنند و سپس آن را تمدید نمایند. خرید ملک و آپارتمان و همچنین اجاره آن­ها به شما برای دریافت راحت‌تر اقامت کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و داشتن یک سرمایه­گذاری موفق با گلوبال 99 همراه شوید. مشاورین متخصص ما بهترین ایده­ها و فرصت­ها را در اختیار شما قرار خواهند داد، کافیست به سایت گلوبال 99 مراجعه کرده و فرم درخواست تماس را پر کنید تا در سریعترین زمان، مشاورین ما با شما تماس گرفته و کاملا رایگان، شما را در این سرمایه گذاری، راهنمایی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون