کد خبر: ۴۲۹۹۵
۱۰:۵۱ -۱۹ تير ۱۴۰۱
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
شریعتی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱، قیمت حامل‌های انرژی، قیمت‌های کنونی خواهد بود و اگر بنا به تغییر باشد، دولت باید پیشنهاد بدهد و در ادامه مجلس تایید کند که هیچ برنامه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

افزایش قیمت بنزین

نشان تجارت - محمد آیتی: چند ماه پیش، سیدابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی تلویزیونی گفته بود که باید روی به تصمیمات سختی بیاوریم و از آنجایی که دولت جراحی اقتصادی را آغاز کرده است، فکر‌ها به این سمت رفت که شاید قیمت حامل‌های انرژی افزایش پیدا کند.

در همین خصوص، مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به نشان تجارت گفت: در حال حاضر نه زمزمه، نه همهمه و نه برنامه‌ای نه در مجلس و نه در دولت برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی وجود ندارد.

وی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۱، قیمت حامل‌های انرژی، قیمت‌های کنونی خواهد بود و اگر بنا به تغییر باشد، دولت باید پیشنهاد بدهد و در ادامه مجلس تایید کند که هیچ برنامه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

در همین رابطه، حسین میرزایی، نماینده اصفهان به نشان تجارت گفت: مسئولان دولتی اعلام کردند که تا آخر سال ۱۴۰۱، قرار نیست قیمت سوخت افزایش پیدا کند. برداشت برخی که فکر کردند تصمیمات سخت دولت، یعنی بالا رفتن قیمت سوخت، اشتباه بود.

وی در پاسخ به اینکه آیا تضمینی دارد که دولت سیزدهم به مانند دولت دوازدهم به یک باره، قیمت بنزین را افزایش ندهد؟ گفت: دولت سیزدهم عاقل است و مطمئناً قبل از هر کاری، اقناع‌سازی خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون