کد خبر: ۴۲۴۸
۰۹:۴۵ -۲۲ خرداد ۱۳۹۶
بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان از اهمیت بازی با ایران سخن گفت.
ورزش و جوان- به نقل از AFC، تیم‌های ‌ملی فوتبال ایران و ازبکستان امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان خواهند رفت؛ دیداری که اهمیت زیادی برای هر دو کشور دارد.  

سردار رشیدف، درباره بازی با ایران گفت‌: ما همگی حمایت، اعتماد و امید مردم ازبکستان را پشت سر خودمان احساس می‌کنیم. به عنوان یک بازیکن احساس مسئولیت پذیری داریم و به عنوان یک هوادار امیدوار هستیم که رویای حضورمان در جام جهانی محقق شود. خیلی‌ها منتظر هستند که ما این کار را انجام بدهیم و به جام جهانی صعود کنیم. چند سال در آستانه رسیدن به این هدف بودیم  ولی این بار امیدواریم که واقعا این اتفاق رخ دهد و ما به جام جهانی راه یابیم.

رشیدف در ادامه‌ صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: ایران تیم قدرتمندی است که من دوست دارم قدرت آنها را در ضد حملات یادآوری کنم. ما می‌دانیم که آنها یکی از بهترین تیم‌ها در آسیا هستند و با شناخت تمام قدرت آنها پا به این مسابقه می‌گذاریم. کاملا به این موضوع واقفیم که بازی با ایران چقدر برای ما اهمیت دارد. مدت‌های مدیدی است که خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم. اهمیت این بازی را درک کرده و می‌دانیم که این بازی چقدر مهم است و برای همین دلیل دوشنبه شب برای برد بازی خواهیم کرد.

بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان در پایان صحبت‌های خود گفت‌: من دوست دارم صعودمان در تاشکند رخ دهد؛ جایی که بتوانیم کره‌جنوبی را شکست دهیم و به جام جهانی روسیه برسیم. هنوز نمی‌دانیم در دو بازی دیگر و بازی تیم‌های رقیب چه نتایجی رخ خواهد داد. با این حال تمرکزمان روی بازی دوشنبه شب است.

امشب همچنین کره جنوبی در قطر به دیدار عنابی‌ها می‌رود و سوریه و چین دیگر دیدار این گروه را برگزار می‌کنند. از این گروه تمام شش تیم شانس صعود به جام جهانی را دارند و ممکن است بازی‌های امشب تکلیف صعود یا عدم صعود یک یا چند تیم را مشخص کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون