کد خبر: ۴۲۲۹۳
۱۶:۰۰ -۱۴ خرداد ۱۴۰۱
پس از قطعی شدن جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، موضوع مهمی در جمع بازیکنان استقلال مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری شد.

بازیکنان استقلال پس از جدایی مجیدی چه می کنند؟

نشان تجارت - از اتفاقات شوکه کننده طی ۴۸ ساعت گذشته انتشار پیام خداحافظی فرهاد مجیدی از تیم و هواداران استقلال بود که باعث شد علاوه بر مدیران باشگاه و طرفداران این تیم، بازیکنان استقلال نیز در شوک کامل فرو بروند.

از اخبار منتشر شده پس از موضوع جدایی فرهاد مجیدی، انتشار شایعاتی در ارتباط با جدایی برخی از بازیکنان کلیدی تیم استقلال در فضای مجازی بود که البته بازیکنان استقلال در اقدامی جالب توجه نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

طبق اخبار رسیده از برخی بازیکنان تیم استقلال و پیرو صحبت‌های تعدادی از بازیکنان این تیم که رسما اعلام کردند حتی در رختکن ورزشگاه آزادی پس از پایان مسابقات لیگ برتر در شب جشن قهرمانی هم، حرفی در رابطه با جدایی سرمربی شان از زبان او نشنیده بودند. بازیکنان تیم استقلال پس از اتفاق نظر درباره شرایط موجود و البته اطمینان حاصل کردن از جواب قطعی باشگاه استقلال به مجیدی که رضایتنامه او را برای جدایی از استقلال صادر می‌کنند، تصمیم مهمی گرفتند.

بازیکنان استقلال برای اثبات توانایی‌های خود و اینکه سهم عمده‌ای در کسب عنوان قهرمانی فصل بیست و یکم لیگ برتر با رکورد‌های بی نظیر و جدید داشته اند تصمیم گرفتند حتی الامکان هیچکدام شان در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا نشوند تا در رقابت‌های فصل بعد ارزش‌های شان را به طرفداران استقلال اثبات کنند.

طی روز‌ها و هفته‌های گذشته اغلب کارشناسان فوتبالی و پیشکسوتان استقلال موفقیت این تیم در لیگ برتر بیست و یکم را ناشی از توانایی بالای کادر فنی استقلال و آرامش ایجاد شده از سوی کادر مدیریتی می‌دانستند و شاید کمترین توجه به بازیکنان تیم استقلال می‌شد. از این رو بازیکنان استقلال تصمیم دارند از این طریق ارزش‌های خود را به هواداران باشگاه استقلال و البته کارشناسان فوتبالی اثبات کنند.

منبع: خبرورزشی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون