کد خبر: ۴۲۰۶۵
۱۹:۱۷ -۰۳ خرداد ۱۴۰۱
در سال‌های اخیر، چین رتبه اول را در تولید جهانی محصولات مصرفی به خود اختصاص داده. برای یک تاجر و صاحب کسب و کار، فرصت خرید و فروش کالاهای چینی می‌تواند سود خیلی خوبی به همراه داشته باشد.

همه چیز درباره واردات از چین با وانیکس

نشان تجارت - در سال‌های اخیر، چین رتبه اول را در تولید جهانی محصولات مصرفی به خود اختصاص داده. برای یک تاجر و صاحب کسب و کار، فرصت خرید و فروش کالاهای چینی می‌تواند سود خیلی خوبی به همراه داشته باشد. 

مقرون به صرفه بودن یک عامل کلیدی در واردات محصولات یا مواد ساخته چین به حساب می‌آید، اما لازم است که قبل از شروع این استراتژی، تحقیقاتی انجام دهید.

واردات فرآیندی پیچیده است و نیاز به برنامه‌ریزی و ایجاد ارتباطات قوی دارد. عدم برنامه‌ریزی می‌تواند منجر به تاخیر و از دست دادن سود شود. برای واردات از چین با وانیکس باید نکات مهمی را که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، در نظر بگیرید.

حقوق خود را بشناسید

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک واردکننده کالا، مشخص کنید آیا حق قانونی واردات یک کالای خاص را دارید یا خیر. کشور مقصد کالاهای چینی شما ممکن است دستورالعمل‌هایی را در مورد اقلام خاصی اعمال کند و بهتر است بدانید چه محدودیت‌هایی پیش پای شماست.

همچنین خود چین مجموعه‌ای از مقررات خاص خود را دارد، مانند محدود کردن صادرات کالاهایی مثل لباس یا کیف‌های دستی و محصولات جانبی مرتبط با پت‌شاپ. در مرحله اول باید با قوانین واردات یا صادرات چین و کشور خود آشنا شوید تا با قانون به‌ مشکل نخورید.

در مورد محصول خود تصمیم نهایی بگیرید و یک تامین کننده پیدا کنید

یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های واردات از چین، یافتن یک محصول عالی برای فروش است. درباره پیدا کردن چیزهایی که فروش خوبی دارند، تحقیق کنید. توصیه می‌کنیم اقدام به فروش کالایی کنید که درمورد آن شناخت و‌ علم‌ کافی دارید. به این ترتیب، خواهید توانست با خیال راحت و با اطمینان محصول خود را به فروش برسانید.

همچنین لازم است که سودآوری محصول مورد نظرتان را بررسی کنید و مطمئن شوید که بازار خوبی برای آن وجود دارد. هزینه‌های خرید را در مقابل قیمتی که می‌توانید به طور منطقی بفروشید، محاسبه کنید. 

مطمئن شوید که دقت لازم را برای یافتن کالایی قانونی به خرج دهید و به یاد داشته باشید که در خیلی از موارد محدودیت وجود خواهد داشت، مراقب باشید از این قوانین سرپیچی نکنید. زیرا این کار می‌تواند منجر به جریمه و از بین رفتن محصولتان شود. درواقع محصولات غیرمجاز توقیف یا معدوم خواهند شد.

پس از تصمیم گیری درباره محصول مورد نظرتان، لیستی از تامین‌کنندگان چینی که می‌توانند این محصول را برای شما تهیه کنند، بنویسید. صادرکنندگان معمولاً از طریق وب سایت‌های تجاری آنلاین به دنبال شرکای خارجی می‌گردند.

یک شرکت واسطه می‌تواند برای مبتدیانی که تجربه‌ای در ارتباط با صادرکنندگان چینی ندارند، انتخاب بهتری باشد، شرکت وانیکس تک تک این مراحل را برای شما به انجام‌ می‌رساند. گذاشتن این کار به عهده آن‌ها به شما این امکان را می‌دهد که به منابع قابل اعتماد و تامین کنندگانی مطمئن دسترسی پیدا کنید.

محصول مورد نظرتان را بررسی کنید

وقتی که تامین کننده را پیدا کردید، از آن نمونه محصول و اطلاعاتی در مورد کارخانه‌های تولیدی بخواهید. اینگونه خواهید توانست کیفیت را با قیمت مقایسه کنید و تصمیم درستی بگیرید.

ثبت سفارش کنید

حالا زمان ثبت سفارش است. قوانین حداقل سفارشات و قراردادهای حمل و نقل از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. اکثر شرکت‌ها در چین به سفارش حداقل 10000 واحد ‌پایبند هستند. همچنین این صادرکنندگان در ابتدای معامله سپرده 30 تا 50 درصدی دریافت می‌کنند. مابقی هزینه را در موعد تحویل کالا خواهند گرفت.

شما می‌توانید انتخاب کنید که اجناس خود را به یکی از دو روش هوایی و دریایی تحویل بگیرید. پست هوایی سریع‌تر است، اما فقط برای سفارش‌های با تعداد پایین مناسب ‌می‌باشد. علاوه بر این، گران قیمت نیز هست. 

حمل و نقل دریایی برای اقلام یا محموله‌های بزرگتر ایده‌آل و مقرون به‌صرفه‌تر می‌باشد. شما باید زمانی که برای رسیدن اجناس به دست خود دارید را کنترل کنید و هر تاخیر و بروز مشکل را در نظر داشته باشید.

واردات استوک از دبی

امارات متحده عربی با قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی استراتژیک، به خدمات واردات، صادرات، و صادرات مجدد (کالای استوک) صنعت خود در مقیاس وسیع مشغول است. کشور ایران یکی از اصلی ترین‌ها در انجام واردات استوک از دبی است. 

برای واردات استوک از دبی کلیک کنید.

همه چیز درباره واردات از چین با وانیکس

شرکت‌های واردات و صادرات در امارات سود زیادی می‌برند و در واقع، دولت دبی حتی خدمات الکترونیکی را برای این شرکت‌ها راه‌اندازی کرده تا عملیات کارآمدتر و آسان‌تری داشته باشند. از آنجایی که ثبت‌نام واردات یا صادرات دبی به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته، فرآیند آن نسبتاً ساده شده است.

برای کسب حقوق فعالیت‌های واردات یا صادرات، مشاغل باید دارای مجوز باشند. در حالی که این کار را می‌توان به راحتی به صورت آنلاین انجام داد، مشاغلی که کالاهای محدود شده را وارد یا صادر می‌کنند، باید مجوز ویژه‌ای را از اداره گمرک دریافت کنند. وانیکس این مجوزها را به‌جای شما دریافت کرده است.

مجوز واردات معتبر به صاحب کسب و کار اجازه می‌دهد هر کالایی را از دبی دریافت کند. برای واردات کالا، یک کارآفرین باید موارد بسیاری را مورد توجه خود قرار دهد.

شرکت وانیکس راهنمای شما برای ثبت‌نام و نحوه شروع تجارت است. در حالی که فرآیند ثبت‌نام می‌تواند به صورت آنلاین انجام شود، اسناد واردات استوک از دبی شخصاً به افسر گمرک تحویل داده شود. برای بررسی اینکه آیا کالاهای وارداتی و صادراتی در رده ممنوعه قرار می‌گیرند یا نه، گمرک نیز بررسی کاملی انجام خواهد‌ داد.

حقایقی درباره واردات از دبی

تجارت یکی از مهمترین صنایع در امارات متحده عربی به حساب می‌آید، زیرا این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان در زمینه نفت خام، نفت و کالاهای مبتنی بر آن است. امارات همچنین محصولات زیادی وارد می‌کند که در این میان مواد غذایی، ماشین آلات و تجهیزات رتبه اول را در بین محصولات وارداتی امارات به خود اختصاص داده‌اند.

بررسی‌های اخیر نشان داده که امارات متحده عربی بیست و پنجمین صادرکننده بزرگ در جهان است، همچنین بر اساس شاخص اقتصادی (ECI) این کشور یکی از پیچیده‌ترین اقتصادهای جهان را نیز دارد. بر اساس یک طرح بسیار موفق تنوع اقتصادی، دولت امارات موفق به جذب تعداد زیادی از کارآفرینان خارجی شده که همگی به دنبال فرصت‌های توسعه و گسترش در خاورمیانه هستند.

پروسه واردات از دبی پیچیده و اصولی است، ما در شرکت وانیکس می‌توانیم در مورد مسائل مهم مربوط به این روند مهم راهنمایی‌تان کنیم. اگر می‌خواهید واردات از این شهر نزدیک ایران را شروع کنید و نیاز به کمک دارید، نمایندگان شرکت‌ ما می‌توانند به شما کمک خواهند کرد.

بهترین محصولات برای واردات از دبی

لیست محصولات وارداتی و صادراتی در دبی شامل موارد زیر می‌شود:

  • نفت خام و پالایش شده که بیشترین کالای صادراتی امارات است.
  • طلا، الماس و انواع دیگر جواهرات نیز در صدر فهرست معاملات دبی قرار دارند.
  • دبی بسیاری از خودروها و انواع دیگر تجهیزات حمل و نقل را نیز وارد می‌کند.
  • امارات همچنین تجهیزات پخش و رسانه را از سایر ایالت‌ها وارد می‌نماید.

برای واردات از دبی با وانیکس کلیک کنید

همه چیز درباره واردات از چین با وانیکس

جالب است بدانید که مهمترین شرکای تجاری امارات را ژاپن، هند، سنگاپور، تایلند و کره جنوبی تشکیل می‌دهند. ایالات متحده، بریتانیا و آلمان نیز از شرکای اصلی تجاری دبی در زمینه صادرات به حساب می‌آیند. مهم‌ترین متحد‌های وارداتی امارات، چین و پس از آن هند و ژاپن هستند. جدا از آلمان و بریتانیادر اروپا، شرکای تجاری اصلی دبی فرانسه و ایتالیا هستند.

برچسب ها: نشان تجارت چین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون