کد خبر: ۴۱۳۳۶
۱۸:۱۰ -۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
به نظر می‌رسد افزایش دو روزه نزدیک به ۲۰۰۰ دلار در قیمت بیت کوین (BTC) به سرعت کاهش یافته است و رهبر بازار رمزارز سطح حمایتی ۴۰ هزار دلاری را از دست داده است.

قیمت بیت کوین

نشان تجارترهبر بازار رمزارز امروز نوسانات شدید قیمتی را تجربه کرده و در حال حاضر با افزایش قیمت ۰.۲۰ درصدی نسبت به ابتدای روز بر روی قیمت ۳۹ هزار و ۶۴۸ دلار ایستاده است و اتریوم، اما از ابتدای روز تاکنون روند منفی را در پیش گرفته است و قیمت آن در نسبت با ابتدای روز ۰.۲۶ درصد کاهش پیدا کرده است و ۲ هزار و ۹۴۱ دلار قیمت خورده است.

این نوسانات قیمتی، اما منجر به سود برخی از معامله‌گران بازار رمزارز از ابتدای امروز تاکنون شده است؛ قیمت ارز دیجیتال nucypher از ابتدای امروز تاکنون ۷.۴۱ درصد رشد داشته است و این ارز دیجیتال در حال حاضر ۰.۳۸۲۴۲۴ دلار قیمت خورده است و قیمت ارز دیجیتال curve dao token نیز از ابتدای امروز تاکنون ۵.۱۷ درصد رشد داشته است و این ارز دیجیتال در حال حاضر ۲ دلار و ۶۵ سنت قیمت خورده است و قیمت ارز دیجیتال decred نیز در این مدت ۴.۶۴ درصد رشد داشته است و این ارز دیجیتال در حال حاضر ۶۵ دلار و ۸۵ سنت قیمت خورده است uma protocol نیز با رشد قیمت ۳.۹۱ درصدی از ابتدای روز تاکنون در حال حاضر به قیمت ۶ دلار و ۲۲ سنت رسیده است.

به نظر می‌رسد افزایش دو روزه نزدیک به ۲۰۰۰ دلار در قیمت بیت کوین (BTC) به سرعت کاهش یافته است و رهبر بازار رمزارز سطح حمایتی ۴۰ هزار دلاری را از دست داده است. جیسون دین، تحلیلگر بازار بیت کوین در کوانتوم اکونومیکس گفت:" چشم انداز میان مدت تا بلندمدت برای بیت کوین بسیار صعودی است. "

وی در ادامه گفت:" به نظر می‌رسد سرمایه گذاران به ارزش بلند مدت بیت کوین اطمینان دارند و داده‌ها نشان می‌دهد که دارندگان بیت کوین به ذخیره کردن این ارز دیجیتال ادامه می‌دهند و معاملات بیت‌کوین بیشتر از همیشه «قفل» شده است. "

منبع: خبرآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون