کد خبر: ۴۰۸۹۴
۱۶:۴۰ -۱۸ فروردين ۱۴۰۱
با اعلام کمیته انضباطی یحیی گل‌محمدی شش جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

حکم انضباطی گل محمدی

نشان تجارتساعتی پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی و حضور یحیی گل‌محمدی در جلسه برگزار شده در فدراسیون فوتبال، سرانجام حکم مربوط به اتفاقات شهرآورد پایتخت اعلام شد.

رای مربوط به پرسپولیس:
* یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر محکوم شد.

* دو جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد که این رای قابل تجدیدنظرخواهی است.

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سوء رفتار تیمی ناشی از ۶ اخطار به ترتیب مطابق با ماده ۵۰ و ۵۸ مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای مربوط به استقلال:
* بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در لیگ برتر و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

* باشگاه استقلال نیز به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا مطابق با ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

* همچنین کلیه آرای مرتبط با این مسابقه به جز محرومیت سرمربی باشگاه پرسپولیس قطعی است.

به این ترتیب یحیی گل‌محمدی می‌تواند در بازی جام حذفی تیمش را هدایت کند و مشکلی از این بابت نخواهد داشت، اما در صورتی که کمیته استیناف، حکم را نشکند، گل‌محمدی به ترتیب بازی مقابل پیکان، ذوب آهن، سپاهان و تراکتور را از دست می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون