کد خبر: ۴۰۸۱۰
۱۹:۲۶ -۱۵ فروردين ۱۴۰۱
قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۲۹۷ تومان اعلام شد که نسبت به دیروز ۳۵ تومان کاهش یافت. همچنین خبر‌ها از ورود مجدد دلار به کانال ۲۷ هزار تومانی حکایت دارد. چند روز قبل نیز دلار به این کانال صعود کرده، اما، اما طی روز‌های بعد قیمت آن به کانال ۲۶ هزار تومانی بازگشت.

قیمت دلار

نشان تجارتامروز دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۲۹۷ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۳۵ تومان کاهش قیمت داشت. امروز قیمت دلار در بازار آزاد نیز تا ساعت تنظیم این خبر حدود ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. برخی کانال‌های تلگرامی و سایت‌ها قیمت فروش دلار را در ساعت تنظیم این خبر ۲۷ هزار تا ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که به این ترتیب نرخ دلار مجددا به کانال ۲۷ هزار تومان صعود کرد.

مذاکرات وین همچنان مهم‌ترین دلیل نوسانات نرخ دلار در بازار عنوان می‌شود. معامله گران همچنان درباره به نتیجه رسیدن مذاکرات مردد هستند و از همین رو، قیمت دلار رافزایشی است.

امروز قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و ۴۵ تومان و ۲۵ هزار و ۲۹۷ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به دیروز ۳۵ تومان کاهش یافت.

همچنین قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۲۶۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۵۵۱ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز گذشته یک تومان کاهش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۵ هزار و ۵۹ تومان و ۲۵ هزار و ۳۱۱ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۲۵۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۵۴۲ تومان اعلام شد؛ که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار کاهش و یورو افزایش داشت.

نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۱۶۹ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۴۰۸ تومان اعلام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون