کد خبر: ۴۰۱۱۴
۱۴:۰۵ -۱۸ اسفند ۱۴۰۰
محسن بیاتی نیا بازیکن اسبق استقلال گفت: با توجه به روند رو به رشد تیم علیرضا منصوریان قطعا استقلال در هفته پیش‌رو کار سختی مقابل صنعت نفت آبادان خواهد داشت.

محسن بیاتی نیا

نشان تجارت - محسن بیاتی نیا بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال درباره بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان همچنین دیدار صنعت نفت مقابل پرسپولیس و سپس استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

شرایط استقلال در این روزها را چطور می‌بینید؟
درباره استقلال باید به موضوع خط دفاعی این تیم اشاره مستقیم داشت. در شرایطی که استقلال دو تن از مدافعان اصلی‌اش را از دست داده ولی به نظرم با جابجایی و جایگزینی نفرات دیگر، به خوبی توانست این مشکل را مدیریت کند و نتایج مورد نظرش را بگیرد. از این بابت باید به استقلال تبریک گفت. ضمن اینکه تا اینجا نتایج خوبی هم کسب کرده.

بازی با گل گهر سیرجان را چطور دیدید؟
در دیدار استقلال و گل گهر حواشی به وجود آمد که دور از شأن و شخصیت فوتبال ایران بود. شاید یکسری اتفاقات باعث شد سوءتفاهم‌هایی به وجود بیاید ولی من فکر می‌کنم کیفیت فنی دو تیم اینقدر بالا بود که بتوانند یک مسابقه با کیفیت را به نمایش بگذارند. ولی کاملا مشخص بود که هر دو تیم برای باقی ماندن در کورس قهرمانی تلاش می‌کنند و این تلاش ستودنی بود.

گل گهر را چطور دیدید؟
به نظرم گل گهر یک تیم تاکتیکی است به ویژه به لحاظ ارائه فوتبال ایستا.

گرفتن پنالتی سه پنالتی در یک مسابقه ناشی از چه چیزی است؟
من به یحث داوری و اینکه پنالتی‌ها درست بوده یا نه کاری ندارم. ولی وقتی درصد اشتباهات فردی یا تیمی در خط دفاعی زیاد میشود بازیکنان حاضر در خط دفاعی مجبور می‌شوند از تکل به عنوان آخرین راه حل برای متوقف کردن توپ یا بازیکن حریف استفاده کنند. متاسفانه در بازی استقلال و گل گهر دیدیم یکسری بازیکنان اشتباهی که در طول بازی انجام می‌دادند که هم تیمی‌های شان را وادار می‌کردند تا مرتکب خطا شوند. برخی مربیان در دنیا با شلوغ کاری کنار زمین سعی می‌کنند تمرکز حریف یا داور را بر هم بریزند.

به نظر شما فرهاد مجیدی در چنین مسیری گام برمی‌دارد؟
خدا نکند در این مسیر حرکت کند. امیدوارم این طور نباشد. شاید حالا در یک صحنه ای که اتفاق افتاد باعث شد تا او تمرکزش را از دست بدهد ولی اینکه فرهاد مجیدی به داخل زمین بدود و توپ را بردارد و به بازیکن حریف ندهد در شأن و شخصیت سرمربی تیم بزرگی مثل استقلال نیست. کاملاً مشخص بود که او به خطای پنالتی گرفته نشده داور معترض است ولی این روش برای اعتراض اصلاً پسندیده نیست.

درباره صنعت نفت، حریف بعدی استقلال چه صحبتی دارید؟
هر چقدر از شروع فصل می‌گذرد تیم علیرضا منصوریان بهتر می‌شود. او در همه این سالها ثابت کرده در نیم فصل دوم تیم‌هایش بهتر کار می‌کنند. باید از این نظر به او تبریک گفت. چون تیمش مقابل پرسپولیس واقعا عالی کار کرد.

چطور؟
صنعت نفت کاملا می‌دانست از پرسپولیس چه میخواهد و به همین دلیل توانست ضمن از کار انداختن عوامل اصلی تحرک تیم پرسپولیس، این تیم را دو بر صفر شکست بدهد. شکست دادن تیمی که در کورس قهرمانی است آن هم با نتیجه دو بر صفر باعث شد شخصیت بیشتری به تیم منصوریان داده شود.

یعنی شرایط کار استقلال مقابل صنعت نفت تا چه اندازه سخت خواهد بود؟
قطعاً بازی سختی در انتظار استقلال است. اگر صنعت نفت مقابل استقلال با همان شیوه ای که جلوی پرسپولیس با شجاعت بالا بازی می‌کرد وارد میدان شود کار برای استقلال خیلی سخت می‌شود. اما با توجه به اینکه این تیم در زمین استقلال بازی دارد شاید منصوریان سیستم بازی تیمش را تغییر بدهد. نکته مهم در تیم صنعت نفت این است که بازیکنانش هم در خط حمله خوب هستند و هم ضربه زننده اند. از طرفی تیمش اشتیاق بردن دارد.

منبع: خبرورزشی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آبیته
|
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
اس اس فقط ببر
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون