در رتبه دوم، بارسلونا با 95.4 امتیاز و با اختلاف کمی قرار گرفته است. در این رتبه بندی، ملاک هایی همچون ظرفیت استادیوم اختصاصی، تعداد کارمندان، میزان مشارکت در شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه، نتایج تیم و همچنین میزان رضایت هواداران مورد بررسی قرار گرفته است.
در رتبه های بعدی، بایرن، یونایتد و یوونتوس قرار گرفته اند و رتبه های بعدی را لیورپول، آرسنال، چلسی، سیتی و پاری سن ژرمن قرار گرفته اند.
البته رئال مادرید در جدول با ارزش ترین باشگاه های فوتبال جهان از لحاظ قیمت برند در رتبه دوم و بعد از منچستریونایتد قرار گرفته است و بارسا نیز در رده سوم قرار دارد.
منبع: ورزش سه