کد خبر: ۳۹۱۳۵
۱۵:۳۰ -۲۲ بهمن ۱۴۰۰
مه لقا باقری همراه با همسرش جواد عزتی از زوج‌های پر طرفدار و جذاب سینما هستند.

استایل جواد عزتی و همسرش

نشان تجارتمه لقا باقری بازیگر خوشگل و بی حاشیه و کارگردان تئاتر ایرانی می باشد که سال هاست در سینما و تلویزیون فعالیت دارد و کاملا معروف است اما خب اونقدر ها که باید، تراز اول نیست اما در عوض همسرش جواد عزتی با بازی متفاوتش در سریال شبکه خانگی "زخم کاری" حسابی ترکوند و به یکی از شاخ ترین هنرمندان تبدیل شد.

مه لقا باقری نیز در این سریال حضور داشت اما سطحی و کمرنگ. از این ها که بگذریم مه لقا باقری و جواد عزتی از زوج های هنرمند سینما هستند که بعد از 18 سال زندگی همچنان در کنار هم دیده می شوند و مثل خیلی از خانم و آقا های سلبریتی بعد از چهار روز به طلاق و جدایی ختم نشده اند. این زوج میان مخاطبین هم هواداران خود را دارند و تصاویرشان با نظرات خوب همراه می شود. مه لقا باقری در اینستاگرام نیز بیش از 340 هزار دنبال کننده دارد که دوست دارش هستند. آقا جواد که 4 میلیون و 400 هزار فالوور داره که خب این محبوبیت بعد از زخم کار چنین غلیظ تر شد!

استایل خاص جواد عزتی و همسرش در جشنواره فیلم فجر + عکس

از این ها که بگذریم مه لقا باقری و جواد عزتی به تازگی در اکران فیلم "مرد بازنده" حضور داشتند که مردم از این زوج زیاد تعریف کردند اما از فیلم حسابی انتقاد داشتند! در ادامه تصاویر آن ها را مشاهده می کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون