کد خبر: ۳۸۹۸۸
۰۹:۳۰ -۱۷ بهمن ۱۴۰۰
زن‌کشی بار دیگر یکی از دختران خوزستان را قربانی کرد. به گفته پلیس خوزستان این قتل فجیع توسط برادر و برادر شوهر زن جوان صورت گرفته است.

قتل خانوادگی

نشان تجارت - یک بار دیگر زن‌کشی در کشور خبرساز شد، زنی جوان در یکی از محلات اهواز سربریده شد.

سرهنگ کیومرث کشوری سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز در اینباره گفته است که قاتل یکی از بستگان مقتول بوده و به سرعت در صحنه جرم دستگیر شده است.

سرهنگ حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان نیز با اعلام این خبر عنوان کرده با تلاش مستمر و کار اطلاعاتی کار آگاهان پلیس آگاهی، قاتلان که شوهر و برادر شوهر مقتوله بودند در کمتر از ۴ ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

ساعاتی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد مرد جوانی در اهواز در حالی که در یک دست چاقوی خون‌آلود دارد و سر بریده زنی جوان را در دست دیگرش دارد در میدان می‌چرخد و با خنده، عملی که انجام داده را افتخار خود می‌داند. عده‌ای جمع شده و صحنه را تماشا می‌کنند. به نظر می‌رسد فرد یا افرادی هم با دست زدن، این قاتل سفاک را تشویق می‌کنند.

به گفته افراد محلی این فاجعه در منطقه خشایار فلکه کسایی این شهر رخ داده است. آنطور که منابع محلی می‌گویند این زن‌کشی بار دیگر به نام ناموس و به دلیل فرار زنی جوان و بنا بر برخی اخبار، زن نوجوان از منزل (احتمالا همسرش) انجام شده است؛ فراری که اگر صورت گرفته باشد علت آن مشخص نیست. با این حال خانواده یک ماه بعد زن جوان را پیدا کرده و به خانه باز می‌گردانند تا قتل رقم بخورد.

برخی از افراد محلی می‌گویند این قتل هم مانند بسیاری از زن‌کشی‌های دیگر با حمایت طایفه انجام شده است. سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز نیز گفته است در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضایی تحویل و تلاش جهت دستگیری همدستان عاملان این قتل به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس است.قتل فجیع در اهواز؛ قاتل سر همسرش را در خیابان چرخاند

قتل فجیع در اهواز؛ قاتل سر همسرش را در خیابان چرخاند + فیلم

اطلاعاتی که گرچه صحت و سقم آن مشخص نیست با این حال در صورت صحت این اخبار، این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا در صورت حمایت طایفه از این قتل، بار دیگر قاتل از قصاص و دیه گریخته و با رضایت اولیای دم آزاد و خون بی‌گناه دیگری پایمال نگاه مالک‌پندارانه به زن در کشور خواهد شد.

روز ۲۶ خرداد سال گذشته نیز دختری به نام فاطمه در سن ۱۹ سالگی توسط همسر ۲۳ ساله‌اش در کنار رود کارون سر بریده شد. او نیز از خانه فرار و از پسرعمویی که مدتی زیادی از عقدشان نگذشته بود فرار کرده بود. قاتل سه ماه بعد یعنی در شهریور ماه با با بخشش اولیای دم آزاد شد تا مدتی بعد در دادگاه کیفری به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شود. براساس اخبار منتشر شده در آن زمان هیات قضایی در چارچوب اختیارات قانونی می‌توانست متهم را به سه تا ده سال حبس محکوم کنند و به همین سادگی رد خون از دستان قاتل پاک شد. باید منتظر ماند و دید قضات دادگاه درباره این قتل جدید که در اهوار رخ داده است چه تصمیمی می‌گیرند.

منبع: جامعه24  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
1
0
خدا خدت رحم کن
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
جای خدا نشستیم دیه..حکم میزنیم گردن میزنیم
انسانیتمونو فروختیم !
اگه دنیا اینه جهنممون قراره چی باشه ..
شااااااااااااید مقصر بوده ولی این زندگی رو کس دیه ای به ما داده و مال ماست
کسی که شریک زندگی زندگی ماست فقط تماشگره نه رئیس ...باید احترام بزاریم به هم جنسیت مهم نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
الله اکبر
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون