کد خبر: ۳۸۷۹۳
۲۰:۰۰ -۱۰ بهمن ۱۴۰۰
داشتن روابط زناشویی رضایت بخش بین زوجین یکی از اهداف مهم تشکیل زندگی مشترک است، برای این که روابط زناشویی بین زن و مرد رضایت بخش باشد بهتر است زنان نکات مهمی را مدنظر داشته باشند.

روابط زناشویی

نشان تجارت - رابطه جنسی نقش ویژه‌ای در ازدواج دارد و از فاکتور‌های مهم زندگی موفق به شمار می‌رود.

اهمیت رابطه زناشویی در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست، و لازم است زنان نکاتی را در این خصوص بدانند.

داشتن روابط زناشویی رضایت بخش بین زوجین یکی از اهداف مهم تشکیل زندگی مشترک است. باید روابط جنسی بین زن و مرد رضایت بخش باشد.

مردان در رابطه زناشویی زودتر از زنان برانگیخته می‌شوند که این ویژگی، یک خصوصیت مثبت در مردان است و زنان می‌توانند به راحتی با روش‌هایی همسرشان را برای رابطه زناشویی آماده کنند و موجب استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده گردند.

کشف امیال جنسی

با همسرتان درباره چیز‌هایی که موجب تحریک او می‌گردد صحبت کنید و بدانید چه کار‌هایی موجب برانگیختگی شهوت همسرتان می‌شود.

برخی از مردان با صحبت‌های عاشقانه و دلربا و برخی دیگر با رابطه فیزیکی تحریک می‌شوند. شما می‌توانید با پرسیدن از او بفهمید چه چیزی او را برای آمیزش آماده می‌کند.

ظاهر زنانه تر

مردان عاشق زنانگی و کار‌های ظریف خانم‌ها هستند و عموما زنانی که خصوصیات مردانه دارند را نمی‌پسندند.

زنانگی خانم‌ها سبب جذب مرد‌ها می‌شود، زیرا خانم‌هایی که ظرافت زنانه دارند، ظاهری آراسته و مرتب دارند و به خود بی توجه نیستند همیشه جذابتر هستند.

جنس لباس

جنس‌های ظریف و کاملا زنانه مانند ابریشم، ساتن، مخمل، اورگاندی، کتان، پشم لطیف، لینن و بافت‌های ظریف را برای لباس هایتان انتخاب کنید.

رنگ لباس

لباس‌های شما بهتر است روشن و کمرنگ و لطیف باشد و رنگ‌های طوسی و خاکستری و یکنواخت و خسته کننده برای رنگ لباس زنان همیشه مناسب نیستند و فقط زمانی این رنگ‌ها را به کار ببرید که جنس پارچه، برش و سبکی زنانه داشته باشد.

زیورآلات

استفاده از زیور آلات می‌تواند به شما جلوه زنانه تری ببخشد. بهتر است برای زنانه‌تر نشان دادن خود زیور آلات شما هماهنگ با لباستان باشد.

آرایش

یکی از کار‌هایی که موجب جلوه بیشتر زنانگی شما می‌شود آرایش کردن است، اما در این کار افراط نکنید و با مهارت آن را انجام دهید.

رعایت مسائل بهداشتی و نظافتی

یکی از نشانه‌هایی که نشان دهنده اهمیت رابطه زناشویی و شریک جنسی برای شماست رعایت بهداشت فردی است. شما می‌توانید از عطر نیز استفاده کنید.

در اغلب مواقع مردان برای شروع یک رابطه جنسی پیش قدم می‌شوند، ولی اگر گاهی اوقات همسرشان برای برقراری رابطه پیش قدم شود آن‌ها بیشتر تحریک می‌شوند، زیرا پیش قدم شدن زنان نشانه میزان علاقه شان به همسر خود است.

رفتار مهربانانه و عاشقانه

حرف‌های عاشقانه

ماساژ شانه‌ها

منبع: بوق خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون