کد خبر: ۳۸۵۱۱
۱۴:۵۱ -۰۳ بهمن ۱۴۰۰
اگر عاشق رنگ مشکی هستید و همیشه تیپ مشکی می‌زنید باید بدانید بدون رعایت یسری نکات نمی‌توانید خوش‌تیپ به‌نظر برسید.

مد و فشن

نشان تجارت - اگر می‌خواهید استایل مشکی زنانه را انتخاب کنید، اما نگران هستید که خسته‌کننده به‌نظر بیایید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه نمایید تا با نکاتی که ارائه می‌دهیم تیپ خود را از یکنواختی در آورید.

کیف و لاک

زمانی‌که تیپ سر تا پا مشکی زده‌اید، لوازم جانبی شما بهتر دیده می‌شوند؛ بنابراین سعی کنید زیباترین‌ها را انتخاب کنید. برای جذاب شدن تیپ مشکی خود یک کیف طرح پلنگی به دست بگیرید و مطمئن باشید این‌گونه تیپ شما کسل‌کننده نخواهد بود.

همچنین اهمیت لاک را در این استایل فراموش نکنید. 

کمربند فلزی یا رنگی

همه ما می‌دانیم که انتخاب رنگ مشکی در لباس‌ها سبب می‌شود لاغرتر به‌نظر برسیم. اگر می‌خواهید با پوشیدن لباس‌های سر تا پا مشکی شیک و جذاب باشید یک کمربند فلزی یا رنگی ببندید. این کمربند شیک روی زمینه مشکی خیلی خود را نشان می‌دهد و قدرت لاغر نشان دادن بیشتری به تیپ شما خواهد داد.

زیورآلات

حتما از زیورآلات در کنار استایل مشکی زنانه خود استفاده کنید و برای این کار زیورآلات هرچه براق‌تر باشد بهتر است. از زیورآلات براق و روشن، ترجیحا آن‌هایی که سنگ‌هایی مثل کریستال یا برلیان دارند، استفاده کنید، زیرا رنگ مشکی بر روی پوست سایه ایجاد می‌کند.

انتخاب سایز درست

اگر برای استایل مشکی زنانه، سر تا پا مشکی می‌پوشید و می‌خواهید اندام شما خوش‌فرم و لاغرتر به‌نظر برسد به جای لباس‌های گشاد و آزاد، لباس‌هایی را انتخاب کنید که درست اندازه شما باشد، زیرا انتخاب سایز درست هر لباس اهمیت زیادی در استایل شما دارد.

کفش‌ و کیف مناسب

انتخاب کفش به سلیقه شما بستگی دارد. شما می‌توانید با تیپ سر تا پا مشکی خود یک کتانی زیبا یا یک کفش پاشنه بلند بپوشید تا جذاب و زیبا به‌نظر برسید.

بهتر است کیف و کفش یک‌رنگ و مغایر با رنگ مشکی باشد تا جذاب‌تر شوید.

ترکیب جنس‌های مختلف

اگر استایل مشکی زنانه شما از جنس کتان است سعی کنید آن‌ها را با یک جنس دیگر مانند چرم، جیر یا خز مصنوعی ترکیب نمایید تا جذاب‌تر به‌نظر برسید.

منبع: بوق خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون