کد خبر: ۳۸۱۳
۰۱:۳۱ -۱۳ خرداد ۱۳۹۶
لیگ جهانی والیبال- ایتالیا
تیم ملی والیبال لهستان برابر برزیل به برتری رسید.
ورزش و جوان- در اولین روز لیگ جهانی 2017 و در گروه A  تیم ملی والیبال برزیل قهرمان المپیک ریو در شهر پیزاروی ایتالیا به مصاف لهستان رفت و برابر این تیم شکست خورد.

 

لهستان موفق شد با نتیجه 3 بر 2 و در یک دیدار جذاب برابر برزیل پیروز شود. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم برزیل در اواسط ست چهارم سه امتیاز از حریفش پیش بود ولی دفاع و توپ گیری های خوب بازیکنان لهستان و هم چنین عملکرد فوق العاده دجورجی سرمربی لهستان باعث برتری این تیم شد.

 

ست های این بازی با نتایج 20-25، 25-20، 25-19 و 22-25 و8-15 به پایان رسید.

 

هر دو تیم با مربیان جدید پا به این رقابت ها گذاشتند. فردیناندو دجورجی برای لهستان و دال زوتو برای برزیل روی نیمکت سرمربی گری  نشستند.

 

ماچیه موزای، داوید کونارسکی، بارتوش کورک، کارول کلوش،بارتلومیه لیمناسکی،دامیان وویتاشک، فابیان درژیزگا، گژگورژ لوماش، میخال کوبیاک،الکساندر سیلوکا،یاکوب کوچانوفسکی،پاول زاتورسکی،رافال بوشِک ومتئوش بینیک برای لهستان و برونو رزنده (کاپیتان)،اِدِر کاربونرا،تیاگو برندل،موریلو رادکی، تیلز هاس، اوتاویو رودریگز پینتو، رودریگو لیائو،موریسیو سوزا،داگلاس سوزا، لوکاس ساتکمپ، ایواندرو گوئرا، ریکاردو سوزا،موریسیو بورگِس آلمایدا سیلوا و رینان بویاتی برای برزیل در لیگ جهانی به میدان می روند.

 

از دقایقی دیگر نیز در ادامه بازی های همین گروه ایران و ایتالیا به مصاف هم می روند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون