کد خبر: ۳۷۶۶۶
۲۰:۱۶ -۰۸ دی ۱۴۰۰
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش برای موفقیت در فصل جاری کار سخت‌تری نسبت به فصول گذشته دارد.

یحیی گل محمدی

نشان تجارت - یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در ورزشگاه امام خمینی اراک (به علت حکم کمیته انضباطی برای بازی در زمین بی طرف)، در نشست خبری اظهار کرد: به نوبه خودم از همه هوادارانمان در اراک تشکر می کنم که با شور و اشتیاق زیادی ما را همراهی کردند. از تک تک آن ها ممنون هستیم. یک پیروزی ارزشمند کسب کردیم. یک بازی مهم بود. خدا را شکر توانستیم با تلاش بازیکنان و انرژی خوبی که از هواداران گرفتیم، سه امتیاز مهم بگیریم. در شروع بازی تحت تاثیر زمین ناهموار این ورزشگاه و قدرت تیمی حریف بودیم. یکی، دو موقعیت به حریف دادیم اما رفته رفته روند کارمان خیلی بهتر شد و توانستیم توپ را به جریان بیاندازیم و بیشتر همکاری کنیم و پاس بدهیم. در همین همکاری و بازی ترکیبی به گل رسیدیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم موقعیت زیادی ندادیم و بازی هوشمندانه‌ای را انجام دادیم. بازیکنانم تمرکز خوبی در این دیدار داشتند. از جان برای پیروزی در این دیدار مایه گذاشتند. از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم. به شرفشان درود می‌فرستم. کارمان در این فصل سخت‌تر از سال‌های گذشته است و امیدواریم دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی این دو تیم صدرجدولی در زمین بی کیفیت ورزشگاه امام خمینی اراک نسبت به ورزشگاه آزادی یا نقش جهان گفت: قبل از مسابقه هم گفتم که یک بازی کاملا فنی را خواهیم دید. حیف بود که این بازی در این ورزشگاه برگزار شد. باید این دیدار را در ورزشگاهی با امکانات خوب برگزار می‌کردیم. گل زدن در این زمین بیشتر روی اتفاقات و ضربات ایستگاهی بود. گاهی اوقات مجبور هستیم تن به آرایی بدهیم که واقعا عجیب و غریب است. درست است که بازی را بردیم اما رای کمیته انضباطی برای بازی در این زمین برای فوتبالمان عجیب بود. درست نبود که دو تیم با وجود دو ورزشگاه مجهز، در خارج از خانه به میدان بروند. این رای به نفع تیم‌های دیگر است. باز هم می‌گویم که رای صادر شده باید منافع تمام باشگاه‌ها را تامین کند. امیدوارم دقت زیادی روی این مسائل وجود داشته باشد.

وی درباره سرنوشت تیم سپاهان در ادامه فصل جاری گفت: در حیطه وظایف من نیست که درباره هر تیم دیگری صحبت کنم. بالاخره سپاهان تیم قابل احترامی برای تیم ما است. هیجانات فوتبال در بعضی مواقع باعث درگیری‌هایی می‌شود اما این طبیعت فوتبال است. من برای تک تک اعضای تیم سپاهان و هوادارانشان احترام قائل هستم و در ادامه راه برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون