کد خبر: ۳۷۳۲۲
۰۷:۵۲ -۲۹ آذر ۱۴۰۰
این روزها، مجمع‌الجزایر دیدنی و آرام مالدیو، مقصد گردشگران زیادی به‌شمار می‌رود. با ایجاد تفرجگاه‌های مدرن در قلب جزایر کوچک و بزرگ مالدیو، سالیانه مسافران زیادی برای تمدد اعصاب، رفع خستگی کاری یا سفرهای رمانتیک و عاشقانه خودشان این مکان گردشگری را انتخاب می‌کنند. یکی از این جزیره‌های زیبا، Atoll است که هتل پنج ستاره کورومبا در آن قرار دارد.

هتل پنج ستاره کورومبا

هتل پنج ستاره کورومبا، تجلی اصالت و مدرنیته

نشان تجارت - این روزها، مجمع‌الجزایر دیدنی و آرام مالدیو، مقصد گردشگران زیادی به‌شمار می‌رود. با ایجاد تفرجگاه‌های مدرن در قلب جزایر کوچک و بزرگ مالدیو، سالیانه مسافران زیادی برای تمدد اعصاب، رفع خستگی کاری یا سفرهای رمانتیک و عاشقانه خودشان این مکان گردشگری را انتخاب می‌کنند. یکی از این جزیره‌های زیبا، Atoll است که هتل پنج ستاره کورومبا در آن قرار دارد.

کورومبا با چشم‌اندازی دل‌انگیز از طبیعت و امکانات رفاهی متنوع، از توریست‌ها پذیرایی می‌کند. برای تجربه اقامت در یک ریزورت مجلل چنانچه بودجه کافی برای اسکان دارید، هتل کورومبا مالدیو، گزینه مناسبی به‌نظرمی‌رسد. در ادامه با ما همراه باشید تا چندتا از ویژگی‌های مهم این هتل را با هم بررسی کنیم.

هتل پنج ستاره کرومبا از آن‌دسته اقامت‌گاه‌هایی که باوجود قدمت نسبتا زیاد، طراحی و امکاناتش را با حال‌وهوای قرن 21 سازگار کرده‌است. هتل کورومبا با حدودا نیم قرن سابقه، تجربه زیادی در زمینه مشتری‌مداری و میزبانی دارد. طراحی زیبا و چشم‌نواز، همراه امکانات روز دنیا و خدمات حرفه‌ای، کورومبا را به یک هتل پنج ستاره جذاب تبدیل کرده‌است.

اگر بودجه کافی برای اقامت در یک هتل لوکس و مجلل را دارید، هم‌چنین از تماشای سفیدی یک‌دست ساحل و باغ‌های درخت نارگیل به‌وجدمی‌آیید، تجربه اسکان در هتل کورومبا را ازدست‌ندهید. شما می‌توانید با انتخاب هتل کورومبا مالدیو، علاوه‌بر چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبا، از معماری چشم‌نواز هتل هم لذت ببرید.

هتل کورومبا اولین ریزورت کشور مالدیو محسوب‌می‌شود. کافی است به وب‌سایت بوکینگ سری بزنید تا محبوبیت بالای کورومبا را با امتیازدهی مسافران ببینید. کسب امتیاز 9.1 نشان از موفقیت زیاد این تفرجگاه میان گردشگران تور مالدیو دارد. علاوه‌براین، کورومبا در سایت بوکینگ با نمره 8.8 برای ارائه خدمات ویژه ماه عسل به زوج‌ها، میان بهترین هتل‌های مالدیو برای ماه‌عسل قرار دارد. به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونا، ریزورت کورومبا الزامات پزشکی و پکیج‌های بهداشتی برای توریست‌ها فراهم کرده‌است.

امکانات هتل پنج ستاره کورومبا مالدیو

با انتخاب تور مالدیو به مقصد هتل کورومبا، از امکانات زیادی بهره‌مند می‌شوید. این هتل با فرودگاه فاصله چندانی ندارد. بااین‌حال با ارائه خدمات شاتل فرودگاهی شامل قایق‌های تندرو، در همه ایام هفته و به‌صورت شبانه‌روزی، تردد در مسیر فرودگاه را برای میهمانان راحت‌تر می‌کند.

ترانسفر فرودگاهی کورومبا شامل هزینه اضافی است. نه‌تنها ترانسفر بلکه پذیرش هتل هم 24ساعته فعالیت دارد. برای رفع نیازهای دیگری که هنگام سفر با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، مراکزی در هتل درنظرگرفته شده‌است.

برای مثال اگر هنگام خرید از فروشگاه هتل یا هر فعالیت دیگری با مشکل تبدیل ارز مواجه بودید، بخش خدمات ارزی هتل برای خدمت‌رسانی به شما آماده خواهدبود. وجود خدماتی نظیر تهیه بلیط، کافی‌نت، خودپرداز، دستگاه فکس و کپی و سالن میتینگ تا حد زیادی شما را از انجام امور بانکی و اداری خارج از هتل بی‌نیاز می‌کند.

امکانات هتل کورومبا مالدیو به همین‌جا ختم نمی‌شود. سرویس شبانه‌روزی اتاق، خدمات آرایشی، صندوق امانات، مرکز تجاری، خشکشویی، انبار چمدان، میز تور، کتابخانه، امکان برگزاری جشن عروسی و… از دیگر سرویس‌های این اقامتگاه محبوب به‌شمارمی‌رود.

هتل پنج ستاره کورومبا

هتل کورومبا با هشت رستوران و سه کافه، طیف وسیعی از سلیقه و علائق گوناگون را دربرمی‌گیرد. شما می‌توانید رژیم غذایی مخصوص داشته‌باشید یا ذائقه‌تان را به دست آشپزان این هتل بسپارید. که البته دراین‌صورت غذاهای متنوع و بین‌المللی بسیاری را تست می‌کنید.

اگر انتخاب شما رستوران تیلا باشد، با انواع عذاهای هندی و مالدیوی در وعده‌های صبح و ظهر از شما پذیرایی می‌شود. درحالی‌که در منوی رستوران ویهامانا، غذاهای کشورهای دیگر ازجمله ایتالیا، عربستان و ژاپن هم به‌چشم‌می‌خورد. در رستوران القصر هم می‌توانید طعم غذاهای لبنانی را تجربه کنید.

اگر با خانواده‌تان قصد همراهی تور مالدیو علی بابا را دارید، ریزورت کورومبا مقصد ایده‌آلی برای شما خواهدبود. چراکه خدمات این اقامتگاه برای کودکان، نگهداری از آن‌ها را برای خانواده‌های‌شان راحت‌تر می‌کند. هم‌چنین خود کودکان هم از اقامت در این جزیره تماشایی لذت بیشتری می‌برند.

بچه‌ها می‌توانند از کلاب و استخر کودکان و باشگاه ویژه خودشان استفاده کنند. شبکه‌های کودک هم وجوددارد تا حوصله‌شان هنگام اقامت در هتل سرنرود. علاوه‌براین، خدمات نگهداری از کودک، شما را در مراقبت از فرزندان دلبندتان یاری می‌کند.

اقامت‌گاه‌های هتل کورومبا مالدیو

کورومبا با 180 نوع محل سکونت در انواع اتاق، سوئیت و ویلا، از میهمانان مالدیو پذیرایی می‌کند. اتاق‌های کورومبا علاوه‌بر معماری زیبا، ویژگی‌های دیگری برای راحتی و آسایش شما دارند. اینترنت رایگان، تلویزیون، یخچال، کمد لباس، دوش و وان حمام، میز اتو، دستگاه چای و قهوه‌ساز، اتو، تلفن، تهویه مطبوع و امکان تنظیم دما با توجه به سلیقه خودتان و… همگی در رفع نیازهای شما طی مدت اقامت‌تان اثرگذار خواهندبود.

برای استفاده اختصاصی از فضای باز هتل، بهتر است اتاق‌هایی با حیاط خصوصی رزرو کنید. ویلایی با استخر خصوصی و مساحت 160 مترمربعی، همراه اتاق خواب و نشیمن، یا ویلاهایی با مساحت بیشتر از 120 مترمربع، حیاط شخصی دارند. طراحی اقامت‌گاه‌های کورومبا در سبک بنگلو و به‌گونه‌ای است که همگی با چشم‌اندازی روبه دریا و ساحل مرجانی، جان تازه‌ای به گردشگران می‌بخشند.

در این نوع خانه‌سازی، حداکثر تعداد طبقات دوتا است و سوئیت‌ها با فاصله مناسبی ازیکدیگر بنا شده‌اند. اگر با همراهان کمی، در تور مالدیو ثبت‌نام کرده‌اید، احتمالا اتاق‌های 74 متری هتل ازنظر بزرگی برای‌تان کافی خواهدبود. این اتاق‌ها با یک حمام، وان، ایوان و دیگر امکانات، آسایش شما را فراهم می‌کند.

هتل پنج ستاره کورومبا

تفریحات هتل پنج ستاره کورومبا

برای صحبت درباره تفریحات هتلی لوکس مانند کورومبا، احتمالا به زمان زیادی نیاز داریم. اما به‌طور خلاصه می‌توان آن‌ها را به سه دسته کلی تقسیم کرد. بخش اول خدماتی است که در داخل هتل ارائه می‌شود. امکاناتی شامل دو استخر روباز، سونا، جکوزی، خدمات اسپا، باشگاه بدن‌سازی و اتاق بازی همگی در این گروه قرار می‌گیرند.

سه زمین تنیس، سالن بیلیارد و پینگ‌پنگ فقط بخشی از فرصت‌های ورزشی این هتل محسوب‌می‌شوند. قسمت جذاب این تفریحات، برگزاری کلاس‌های گوناگون آموزشی است. شما می‌توانید در کلاس یوگا و ژیمناستیک شرکت کنید یا در کلاس آشپزی طرز تهیه غذاهای مالدیوی را یاد بگیرید. کلاس نقاشی هم برای طرفداران هنر، برگزار می‌شود. ازدیگر تفریحات جذاب درون هتل هم می‌توان موسیقی زنده و نمایش فیلم در ساحل را نام برد.

دسته دیگر تفریحات، سرگرمی‌های هیجان‌انگیز آبی هستند که بخش مهمی از خاطرات سفر به مالدیو را شکل می‌دهند. انواع ورزش‌های آبی ازجمله غواصی، کانوسواری، موج‌سواری، اسنورکلینگ، چترسواری برفراز آب، گشت‌وگذار قایق‌های بادبانی، تماشای اقیانوس با قایق‌هایی که کف شیشه‌ای دارند و ماهیگیری، تجربه‌های کم‌نظیری از تور مالدیو برای‌تان برجای می‌گذارد.

گروه آخر تفریحات هتل باسابقه کورومبا، تورهای جذابی هستند که برای گردشگران راه‌اندازی می‌شوند. تور گشت نیم‌روزی در یک جزیره، تور ماهیگیری، عکاسی با هواپیما و… که اقامت در جزیره را برای شما دلنشین و خاطره‌انگیزتر می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون