کد خبر: ۳۶۹۷۲
۲۱:۴۲ -۱۸ آذر ۱۴۰۰
هر روز که می‌گذرد ابعاد جدیدی از خانه وحشت تهران برملا می‌شود، خانه‌ای که در آن یک دختر به قتل رسیده و دستکم به دو دختر تجاوز شده و به اسارت گرفته شدند.

خانه وحشت تهران

نشان تجارت - همه چیز از اجرای طرح «رعد» از سوی پلیس شروع شد. ماموران کلانتری ابوسعید به دنبال سارقان محله بودند که برای دستگیری یک سارق که رد او را زده بودند به خانه وحشت تهران رسیدند. همه چیز برای عملیات و دستگیری سارق آماده بود. ماموران به واحد طبقه دوم رفتند، هرچه در زدند کسی در را باز نکرد. در این حین از پشت در صدای زنی می‌آمد که درخواست کمک داشت.

ماموران به موضوع مشکوک شدند و بلافاصله از بازپرس کشیک شب تهران حکم ورود به منزل گرفتند. با شکستن در و ورود ماموران کلانتری آن‌ها با زنی برهنه روبرو شدند که دست و پایش بسته بود.

با باز کردن دست و پای او، زن ۳۰ ساله از اتفاقاتی هولناک در این خانه پرده برداشت و از اسارت خودش و زنی دیگر در این واحد خبر داد.

بلافاصله ماموران به اتاق خواب رفتند و با زنی برهنه که او هم دست و پایش بسته بود در کمد دیواری روبرو شدند. دو زن جوان به ماموران گفتند جسد یک زن دیگر که از سوی صاحبخانه به قتل رسیده است در کمد است.

ماموران بی درنگ به جستجو در خانه پرداختند و جسد زن جوانی که با ۲۱ نایلون پوشانده شده بود را کشف کردند. براساس گفته زنان حاضر در خانه سعید، مرد جوان این زن را ۴ ماه قبل به قتل رسانده بود. ماموران که متوجه جنایتی هولناک در این خانه شده بودند، با دستور بازپرس ویژه قتل در محل کمین کردند تا مرد صاحبخانه را دستگیر کنند. نیمه شب سعید به خانه بازگشت و از سوی ماموران دستگیر شد.

با انتقال مرد قاتل و دو زن حاضر در خانه، رازگشایی از خانه وحشت تهران آغاز شد. تحقیقات اولیه نشان می‌داد مرد ۳۳ ساله دختران فراری از خانه را در راه آهن شناسایی و بعد از طرح دوستی آن‌ها را به اسارتگاه مخوف خود کشانده و به آن‌ها تعرض می‌کند. او در جریان کار‌های کثیف خود یکی از زنان که حدود ۳۳ ساله بود و او را تهدید به افشاگری و فرار از خانه وحشت کرده بود در اواسط مردادماه به قتل رسانده و جسدش را در خانه نگه می داشت.

از خانه فرار کردم، گرفتار دام سیاه سعید شدم

زن ۳۰ ساله که هشت ماه در خانه وحشت اسیر شده بود، در مورد اقدامات سیاه مرد جوان گفت: زمانی که مادرم باردار بود، پدرم قصد داشت مرا سقط کند و من را نمی‌خواستند. در جریان تزریق برخی دارو‌ها و اقدامات سقط، من از ناحیه پا دچار عارضه شدم و با این عارضه به دنیا آمدم. همیشه به خاطر مشکل پا و راه رفتن به دید معلول در خانه به من نگاه می‌شد، من این نگاه سنگین را دوست نداشتم.

هشت ماه قبل از خانه مان در اسلامشهر فرار کردم و به راه آهن آمدم. در آنجا با سعید که خود را سرهنگ نیروی انتظامی معرفی می‌کرد آشنا شدم. مرد جوان من را به خانه اش برد و گفت به من پناه می‌دهد، اما نمی‌دانستم چه اتفاق شومی در انتظارم است. وقتی به آنجا رفتم او مرا مورد تعرض قرار داد و از من فیلم سیاه گرفت. در آنجا متوجه حضور دو زن دیگر شدم که آن‌ها هم مثل من قربانی بودند. در حین تعرض او از ما می‌خواست به مسئولان کشور فحاشی کنیم. مرد جوان تهدید می‌کرد اگر بخواهیم از آنجا برویم فیلم فحاشی به مسئولان را به دوستانش در پلیس می‌دهد تا ما را دستگیر و اعدام کنند.

دختر جوان که به شدت ترسیده بود، ادامه داد: او ۴ ماه قبل یکی از زنان حاضر در خانه که می‌خواست فرار کند را کشت و جسدش را در کمد دیواری قرار داد. بعد هم من را کنار جسد زندانی کرد و دست و پایم را بست.

می‌خواستم به ترکیه بروم، اما سه سال اسیر شدم

زن ۳۱ ساله که سه سال در خانه وحشت اسیر مرد شیطان صفت شده بود، در مورد نحوه گرفتار شدنش در چنگال سعید به ماموران گفت: من بچه محله تهرانپارس هستم، سه سال قبل از خانه‌مان فرار کردم تا به ترکیه بروم و برای همین به ایستگاه راه آهن آمدم که گرفتار سعید و خواهرش شدم. آن‌ها سه سال من را حبس کردند و مرد جوان هر وقت می‌خواست به من تعرض می‌کرد.

فیلم گرفتم که نشان بدهم با میل خودشان رابطه برقرار کردم

سعید ۳۳ ساله که چند سال قبل هم با پرداخت دیه از قصاص قتل رها شده بود در مورد اقدامات سیاهش گفت: من و خواهرم در اطراف میدان و ایستگاه راه آهن پرسه می‌زدیم و زنان و دختران فراری از خانه را شناسایی می‌کردیم. آن‌ها را به خانه می‌آوردیم و من به آن‌ها تجاوز می‌کردم.

مرد شیطان صفت در مورد فیلم‌های سیاهی که از زنان تهیه کرده بود، مدعی شد که فیلم‌ها را گرفته است تا اگر روزی دستگیر شد با نشان دادن فیلم‌ها بگوید که زنان خودشان با رضایت با او رابطه برقرار کرده اند.

مرد ۳۳ ساله در مورد قتل زن جوان نیز گفت: او بعد از مدتی قصد داشت فرار کند که موفق نشد، اگر او فرار می‌کرد تمام اقداماتم لو می‌رفت به همین خاطر تصمیم گرفتم او را بکشم، زن جوان را کشتم و جسدش را داخل کمد دیواری گذاشتم. هر زمان حس می‌کردم احتمال بو گرفتن جسد وجود دارد یک نایلون روی او می‌کشیدم.

با انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی با توجه به اینکه هویت او شناسایی نشد، تحقیقات بیشتر برای شناسایی هویت او در دستور کار قرار گرفت.

قتل سریالی منتفی است

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران در مورد این پرونده گفت: با دستگیری مرد شیطان صفت و خواهرش راز سیاه آنها برملا شد. آنچه تاکنون برای پلیس مشخص شده این است که این فرد یک قتل انجام داده  و به دختران تعرض می‌کرد.

وی ادامه داد: وقوع قتل‌های سریالی منتفی است، اما به نظر می‌رسد که تعرض‌ها و نگهداری دختران بیشتر از این سه مورد باشد که کارآگاهان پلیس آگاهی در حال بررسی آن هستند.

در ۵ ماه گذشته حداقل دو جنازه زن ناشناس در محدوده و نزدیکی خانه وحشت کشف شده است که تحقیقات در مورد اینکه آیا آن جنازه‌ها هم مربوط به خانه وحشت هستند یا نه ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون