کد خبر: ۳۶۹۶۸
۲۰:۱۹ -۱۸ آذر ۱۴۰۰
سرمربی استقلال از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

فرهاد مجیدی

نشان تجارت - استقلال و پیکان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان مجیدی به پایان رسید. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم. به بازیکنانم به خاطر فوتبال خوبی که ارائه کردند، خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم این پیروزی‌ها در بازی‌های آینده تداوم داشته باشد.

او درباره تاثیر کیفیت زمین چمن روی تاکتیک‌های استقلال گفت: به نظرم بازیکنانم امروز خیلی خوب بازی کردند. کیفیت زمین خیلی مطلوب نبود ولی بازیکنان ما خوب بودند. ما در پنج بازی به تساوی رسیدیم که اکثرشان با بدشانسی بود. ما در آن بازی‌ها تیم برتر میدان بودیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نمی‌کردیم. با این حال امروز از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و توانستیم تیم برتر میدان باشیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که آیا از عملکرد هافبک‌های تیمش در این دیدار راضی بود و همچنین درباره گل‌زنی آبی‌پوشان روی ضربات ایستگاهی توضیح داد: من از تمام بازیکنانم راضی هستم و همین موردی که گفتید یعنی ارسال از جناحین، باید بگویم که در پنج بازی قبلی که مساوی کردیم چندین موقعیت به این شکل به دست آوردیم که با بدشانسی توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. در کل بازی مالکانه‌ای به نمایش گذاشتیم و به برتری رسیدیم.

مجیدی درباره تقابل با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر گفت: الان با بازیکنانم صحبت کردم. این بازی تمام شده و از فردا تمام تمرکزمان را روی بازی با سپاهان می‌گذاریم. سپاهان تیم خوبی است و بازی بسیار سنگینی داریم. بازیکنانم باید از نظر تمرکزی و روحی و روانی خودشان را آماده بازی با سپاهان که بازی سختی است، بکنند. فکر می‌کنم سپاهان یکی از تیم‌های خوب لیگ ماست و امیدوارم بازی خوبی در روز سه‌شنبه انجام دهیم.

او ادامه داد: از این بابت خوشحالم که تیمم در 9 بازی دو گل دریافت کرده که آن هم روی ضربات ایستگاهی بوده است. ما تمرین زیادی روی ضربات ایستگاهی داشتیم به خاطر این که هد زنهای خوبی داریم. ما چند روز پیش این تمرین را انجام دادیم و امروز به نحو احسن از ضربات ایستگاهی استفاده کردیم و به گل رسیدیم. این که تیم من در 9 بازی دو گل دریافت کرده و حداقل موقعیت گل را به حریف داده است، باعث شده که از فاز دفاعی راضی باشم اما در فاز حمله باید تدابیر بهتری بیندیشیم و هجومی‌تر بازی کنیم.

سرمربی استقلال درباره تیم‌های مدعی قهرمانی و کاندیدای سقوط تصریح کرد: الان خیلی زود است که درباره مدعیان قهرمانی و تیم‌های کاندیدای سقوط صحبت کنیم. ولی تیم‌های خوبی در این فصل داریم و فاصله‌ها نزدیک است. برای هر تیمی که بخواهد قهرمان شود، فصل سختی در پیش است ولی نمی‌خواهم از تیمی اسم ببرم.

مجیدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بازیکنان خارجی تیمش راضی است، گفت: به شدت از عملکردشان راضی هستم. این بازیکنان به خصوص رودی ژستد فوق‌العاده هستند. او با این که امروز گل نزد، بهترین بازیکن تیم من بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون