کد خبر: ۳۶۶۲۰
۱۸:۱۲ -۰۸ آذر ۱۴۰۰
مصاف دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان با تساوی یک بر یک در نیمه اول به پایان رسید.

صنعت نفت آبادان و استقلال تهران

نشان تجارت - در جریان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک پایان یافت.

بازی در همان ابتدای کار، هجومی آغاز شد و دو تیم با ایجاد موقعیت روی دروازه یکدیگر سعی داشتند به سرعت به گل برسند.

صنعت نفت آبادان در ۸ دقیقه این دیدار گل اول بازی را به ثمر رساند. مهدی حنفی با ضربه سر روی یک ضربه کاشته موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند و شاگردان منصوریان را یک بر صفر پیش بیندازد.

در ادامه، آبی‌های پایتخت بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند تا اینکه در دقیقه ۳۸ بازی، امیرحسین حسین‌زاده موفق شد پس از مدت‌ها طلسم‌شکنی کند و اولین گل خود را برای استقلال برای استقلال به ثمر برساند.

در نیمه علیرغم فشارهای استقلال برای برتری و البته تک موقعیت‌های صنعت نفت، بازی با همان نتیجه بر یک پایان یافت تا استقلال برای چهارمین هفته متوالی مساوی کند.

هفته به هفته استقلال از صدر جدول دورتر می‌شود و به نظر می‌رسد خیلی کاری از دست مجیدی برای خروج استقلال از بحران برنمی‌آید. هرچند فرهاد مجیدی محبوب اکثر هواداران است، اما باید دید مدیران باشگاه تا چه زمانی به او وقت می‌دهند تا پس از مدت‌ها مربیگری در استقلال، خودی نشان دهد.

استقلال در هفته هشتم در دیداری حساس باید به مصاف پرسپولیس برود که شاید نتیجه آن بازی در سرنوشت کاری مجیدی تاثیر به سزایی داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون