کد خبر: ۳۶۵۹۰
۱۵:۳۵ -۰۸ آذر ۱۴۰۰
هدیه تهرانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون را در کنار همسر سابقش هومن بهمنش می‌بینید. آن‌ها سال ۱۳۸۶ با یکدیگر ازدواج کردند. زندگی این دو نفر دوام نداشت و در همان سال به جدایی و طلاق منجر شد.

شوهر سابق هدیه تهرانی

نشان تجارت - هدیه تهرانی بازیگر سینما است. او چندی پیش در سریال خانگی همگناه ایفای نقش داشته است. هدیه تهرانی به نقاشی علاقه زیادی دارد. وی در کنار بازیگری، مربی ورزش است. هدیه تهرانی در تئاتر هم فعالیت می‌کند.

تصاویری از هدیه تهرانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون را در کنار همسر سابقش هومن بهمنش می‌بینید. در اوایل سال ۱۳۸۶ ازدواج هدیه تهرانی با هومن بهمنش که در آن زمان فرد شناخته شده‌ای نبود جزو پر سر و صدا‌ترین خبر رسانه‌ها بود، اما زندگی این دو نفر دوام نداشت و در همان سال به جدایی و طلاق منجر شد.

شوهر سابق هدیه تهرانی داغ عشق قدیمی را تازه کرد! + تصویر

هومن بهمنش متولد ۶ بهمن ۱۳۵۹ در لاهیجان است. وی مدیر فیلمبرداری در سینمای ایران است و در رشته کارگردانی سینما تحصیلکرده. هومن بهمنش عضو انجمن مدیران فیلمبرداری سینمای ایران، انجمن فیلم کوتاه سینمای ایران، بنیاد ملی نخبگان ایران، آکادمی علوم و فنون سینمایی آسیا پاسیفیک-استرالیا می‌باشد.

شوهر سابق هدیه تهرانی داغ عشق قدیمی را تازه کرد! + تصویر

بهمنش جوایزی از جشنواره‌های بین‌المللی و فیلم فجر و دیگر جشنواره‌ها برای فیلمبرداری دریافت کرده‌است. او از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در سینما از انجمن سینمای جوانان ایران آغاز کرد و در سال۱۳۸۴ با فیلم سینمایی آن سه بصورت مستقل مدیریت فیلمبرداری را آغاز کرد.

در اولین روز سال ۱۳۸۶ ازدواج هدیه تهرانی با هومن بهمنش که در آن زمان فرد شناخته شده‌ای نبود جزو پر سر و صدا‌ترین خبر رسانه‌ها بود، اما زندگی این دو نفر دوام نداشت و در همان سال به جدایی و طلاق منجر شد.

هومن بهمنش مدتی قبل برای بار دوم ازدواج کرد و در حال حاضر متاهل است. وی چندی پیش در اینستاگرامش عکسی از همسرش کیمیا منتشر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون