کد خبر: ۳۶۵۸۴
۱۰:۰۰ -۰۸ آذر ۱۴۰۰
اخیرا فیلم‌هایی از مهراد جم و دنیا جهانبخت در فضای مجازی پخش شده که مربوط به قبل از جدایی این زوج بوده است.

مهراد جم و دنیا جهابنخت

نشان تجارت - مهراد جم از خوانندگان پرحاشیه است. مهراد جم همسرش، دنیا جهانبخت را در دوران بارداری رها کرد. حاشیه‌های مهراد جم و عدم واکنش او به تولد فرزندش همه را شوکه کرد. مهراد جم با ازدواج با دنیا جهانبخت معروفیت و ثروت می‌خواست و پس از آن که خواسته اش را بدست آورد او را رها کرد. مهراد جم به تولد فرزندش واکنشی نشان نداده است.

دنیا جهانبخت متولد ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران، چهره جنجالی اینستاگرام است فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می‌باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می‌کند.

در فیلمی که اخیرا از این دو منتشر شده است مهراد جم برای دنیا جهانبخت غذا پخته است و دنیا جهانبخت از او تقدیر می‌کند. این فیلم مربوط به پیش از جدایی آن دو بوده است.

دنیا جهانبخت متولد ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران، چهره جنجالی اینستاگرام است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می‌باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می‌کند. دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون