کد خبر: ۳۵۵۱
۰۴:۲۴ -۰۸ خرداد ۱۳۹۶
تنها نماینده ریکرو زنان اعزامی به رقابت‌های تیروکمان جام جهانی ترکیه با بیان این که کسب مدال در رشته ریکرو کار سختی است، گفت: تمام تلاشم بر این است که با افزایش رکورد در رقابت‌های جام جهانی، در رشته ریکرو زنان خود را مطرح کنم.
ورزش و جوان- درباره عملکردش در جام جهانی شانگهای چین و حضورش به عنوان تنها نماینده ریکرو زنان در جام جهانی ترکیه، اظهار کرد: در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی شانگهای چین به خاطر استرس و شرایط  مسابقه، نتوانستم رکورد خوبی را ثبت کنم. اما در مرحله حذفی عملکردم راضی کننده بود و تا مرحله یک شانزدهم نهایی پیش رفتم. البته سطح رقابت‌ها در بخش ریکرو واقعا بالاست و مدال‌آوری کار راحتی نیست. به ویژه‌ این که در جام جهانی چین کسانی که حضور داشتند از کمانداران برتر دنیا بودند و کسب نتیجه‌ برابر چنین کماندارانی که سالیان زیادی در تیروکمان فعالیت می‌کند، به راحتی امکان پذیر نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که جام جهانی ترکیه را چگونه ارزیابی می کنید، گفت‌: با توجه به این که مدت زیادی نیست که وارد تیم‌ ‌ملی شدم. فعلاً به مدال فکر نمی‌کنم و تمام تلاشم بر این است که رکوردهای خود را در تورنمنت‌هایی که شرکت می‌کنم، افزایش دهم تا کم کم خود را در رشته ریکرو زنان مطرح کنم. به‌ هر صورت تصور می‌کنم مسیر زیادی را باید طی کنم تا به شرایط مدال آوری خود را نزدیک کنم.

قاسمی ‌اضافه کرد: با توجه به بالا بردن سطح رقابت‌های جام جهانی، در ترکیه نیز اگر بتوانم تا مرحله یک شانزدهم بالا بیایم، از عملکردم راضی خواهم بود. البته به دنبال ارتقا رکوردم هستم تا به نتیجه‌ای بهتر از چین دست پیدا کنم. به هر شکل تا زمانی که در جریان شرایط مسابقات قرار نگیریم، پیش‌بینی هر نوع نتیجه‌ای به راحتی امکان پذیر نیست.

وی در پایان تاکید کرد: ریکرو زنان برای پیشرفت و رسیدن به جایگاه مدال‌آوری فاصله زیادی را با سایر کشورها دارد و باید مسیر زیادی را طی کنیم. ضمن این که باید در تورنمنت‌های مختلفی شرکت کنیم تا با کسب تجربه، کم کم بتوانیم خود را به کشورهایی که در رشته تیروکمان صاحب عنوان هستند، برسانیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون