کد خبر: ۳۵۱۶۷
۱۹:۲۲ -۲۶ مهر ۱۴۰۰
زن میانسال که قربانی اختلاف حساب با مرد آشنا شده بود، قبل از مرگ نام قاتل را فاش کرد.

قتل

نشان تجارت - شامگاه ۱۷ مهر امسال زن جوانی در یکی از محله‌های شهرستان بندرگز استان گلستان صدای فریاد و کمک‌خواهی زن همسایه اش را شنید، به ماجرا مشکوک شد و وقتی از روی دیوار به خانه ویلایی زن ۵۴ ساله همسایه نگاهی انداخت و او را صدا زد وجوابی نشنید.

او به ماجرا شک کرد و به پلیس خبر داد. در ادامه ماموران کلانتری برای بررسی ماجرا به محل اعزام شده و با دستور قضایی وارد خانه شدند.

وسایل خانه به هم ریخته بود و جسد این زن در حالی که با ضربه‌های جسم سخت به سرش مرده بود، در گوشه خانه قرار داشت. سرقتی از خانه صورت نگرفته بود و احتمال قتل با انگیزه اختلاف مطرح شد.
ماموران به تحقیق از زن همسایه پرداختند که او عنوان کرد؛ این زن به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد و در التماس‌هایش نام مردی را تکرار می‌کرد.

کارآگاهان تحقیقات را روی این نام متمرکز کرده و مرد ۳۵ ساله‌ای را که از آشنایان مقتول و با این نام بود، شناسایی و بازداشت کردند.

این مرد در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: مدت‌ها قبل به طور اتفاقی با این زن آشنا شدم. او پولی داشت و می‌خواست سرمایه‌گذاری کند که با هم وارد مراوده‌های مالی شدیم. اما بعد از مدتی دچار اختلاف شد و او پولش را خواست. آن شب به خانه‌اش رفتم تا با او حرف بزنم. دوباره دعوایمان شد. عصبانی شدم و با آچاری که همراهم بود ضربه‌ای به وی زدم که باعث مرگش شد.

سرهنگ مهدی مهدوی‌نیا، فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز استان گلستان در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل، او در بازداشت به سر می‌برد و با حضور در محل جنایت صحنه قتل را بازسازی کرد.

منبع: روزنامه جام جم

برچسب ها: نشان تجارت قتل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون