کد خبر: ۳۴۷۶
۱۵:۲۲ -۰۶ خرداد ۱۳۹۶

طلایی: از اینکه کسی مرا در هدایت بهتر تیم ملی یاری کند ناراحت نمی‌شوم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: از نظر تمامی بزرگان و اهل فن از جمله اعضای شورای فنی، برای پیشبرد کار فنی تیم ملی بهره می برم.
ورزش و جوان- محمد طلایی در واکنش به شایعه ای که اخیرا در مورد اختیاراتش در تیم ملی مطرح شده بود، اظهار کرد: از نظرات تمامی بزرگان کشتی در کارم بهره می برم. همچنین از نظرات رسول خادم نیز بعنوان یک مرد فنی و کاربلد که چهار سال مسئولیت تیم ملی کشتی آزاد را بر عهده داشت و نتایج خوبی را بدست آورده نیز بعنوان یکی از مردان با دانش کشتی کشور استفاده می برم.


طلایی در مورد مسائل مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی در مورد دخالت خادم در کار وی تصریح کرد: خود من از رسول خادم بعنوان یک مهره کاربلد و فنی و همچنین یک دوست و هم تیمی قدیمی در مورد مسائلی همچون نوع بدنسازی، سبک کشتی و آنالیز کشتی گیران استفاده می کنم و اگر هرکس دیگر نیز به جای من بود نیز همین کار را می کرد.


قهرمان کشتی آزاد جهان ادامه داد: در مورد رسول خادم باید بگویم که از اینکه وی در کنار ماست و من گاه و بیگاه نظرات فنی او را جویا می شوم خوشحالم چراکه نظرات وی که سابقه درخشانی در ورزش قهرمانی و همچنین مربیگری از خود به جای گذاشته بسیار راه گشاست.
طلایی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از روش های کار من استفاده از نظرات نخبه های کشتی است و هیچ گاه از اینکه کسی من را در هدایت بهتر تیم ملی کشتی آزاد یاری کند ناراحت نخواهم شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون