کد خبر: ۳۴۶۲۲
۱۷:۳۳ -۱۲ مهر ۱۴۰۰
مبینا نصیری تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. مبینا نصیری مجری رادیو و تلویزیون متولد ۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۸ در تهران است.

نشان تجارت - مبینا نصیری با انتشار این عکس نوشت:سال‌ها پیش کشور آلمان به دو بخش تقسیم شده بود، آلمان شرقی و آلمان غربی و دیواری شهر برلین را به دو قسمت برلین شرقی و برلین غربی تقسیم کرده بود.

مردم برلین غربی به سادگی می‌توانستند تلافی و انتقام جویی کنند، ولی این کار را انجام ندادند! ولی به جای آن کامیونی پر از کنسرو‌های خوراکی، بسته‌های نان و شیر و دیگر مایحتاج خوراکی تازه را در سمت شرقی دیوار یعنی برلین شرقی گذاشتند؛ و بر روی بسته‌ها تابلویی نهادند که بر آن نوشته شده بود:

“هرکس از آنچه دارد به دیگران می‌دهد”

تعطیلات دو نفره مبینا نصیری

بنابراین اگه فردى رو مى بینى یا افرادى رو مى بینى که سالهاست در جنگ و حرف و حدیث و تلاطم هستن که گاهى هم لبه شال تو رو مى گیره بدون از خانواده، پدر و مادر و اطرافیان چیزى غیر از این دریافت نکردن و بلد نیستن خوب بودن رو. ندارن که به تو یا دیگران زیبایى رو هدیه کنن. پس لذت ببر إز حضور افرادی که درونشون پر از صلح، آرامش، مهربونی و گذشت هست برای همه این‌ها از پدر و مادر مخصوصا و بعد خانواده و اطرافیان عشق و تربیت و آرامش دریافت کردن و حالا مى تونن از داشته شون ببخشن...

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون