کد خبر: ۳۴۲۸۲
۰۹:۳۷ -۰۴ مهر ۱۴۰۰
فریبا نادری بالاخره بعد از دیدن عکس‌های تکی اش تصویری هم در کنار همسرش منتشر کرد و متنی عاشقانه نوشت.

نشان تجارتفریبا نادری بازیگر 37 ساله ایرانی است که چند سالی می شود برای بار دوم ازدواج کرده است. نادری از خانم های بازیگر پولدار سینما محسوب می شود زیرا همسری پولدار دارد!

فریبا نادری از فعالان اینستاگرام است که تصاویر زیادی از خود در حالت سلفی و یا در آینه آسانسور منتشر می کند اما مانند بازیگرانی چون بهاره رهنما دائما در حال تبلیغات پیج های دیگر نیست. وی در حال حاظر بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد. نادری به تازگی با انتشار تصویری دو نفره همراه با همسرش مهرداد طباطبایی نوشت:

عزیزدلمم، میدونم ک سالی که برات گذشت خیلی خیلی سخت بود و پر از استرس.

برای هممون سخت بود ولی میگذره این غم.

شادی و خوشحالی هم بلاخره سرمیزنه بیرون از دلِ خاک. سایه ات بالای سرمون باشه همیشه. تنت سلامت و حالت خوش الهی

استایل فریبا نادری

فریبا نادری چندی پیش با گاو خطاب دادن مردمی که ماسک نمی زنند حاشیه هایی را ایجاد کرد. برخی از کاربران و فالوورهای او این نوع ادبیات را توهین قلمداد کردند و گفتند که ما واکسن زدیم و ماسک نمی زنیم و باید نسبت به این ادبیات عذرخواهی کنی !

بیوگرافی فریبا نادری:

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. وی پس از گذشت چند سال با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در حال حاضر این زوج، دختری به نام یارا نیز دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون