کد خبر: ۳۳۷۸۲
۲۳:۱۲ -۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مریم معصومی عکسی از خود در ماشین با چهره‌ای پر از آرایش منتشر کرد که در این عکس نکته‌ای وجود دارد.

نشان تجارت - مریم معصومی بازیگر خوشگل و مطرح ایرانی است. وی از فعالان اینستاگرام می باشد و 852 پست نیز دارد که اغلب عکس هایش هم با لباس هایی شیک و با کلاس در فضاهایی لاکچری است.

خانم بازیگر علاقه مند به حیوانات به خصوص سگ ها است و خودش هم سگی خانگی و کوچک دارد. مریم معصومی در فیلم و سریال هایی که ایفای نقش دارد معمولا دختری آرام و ساده است اما در واقعیت دختری شیطون و پرجنب و جوش می باشد. این بازیگر جوان دارنده برند «مرصام» است. مریم معصومی بیشتر تیپ هایی که می زند با جنجال و حواشی همراه می شود زیرا اغلب پوشش هایی نامتعارف اما جذاب دارد.

معصومی به تازگی تصویری از خود با چهره ای پر از آرایش منتشر کرده که در کنار او آقایی هم نشسته اما مشخص نیست که چه کسی می باشد. به همین دلیل نظرات این پست خانم بازیگر پر شده از سوال اون آقا کیست!

مریم معصومی

مریم معصومی ظاهرا علاقه زیادی به عکاسی دارد و واقعا هم عکس و فیلم های کوتاهی که در اینستاگرامش منتشر می کند دارای خلاقیت خوبی هستند. او حتی برای معرفی یک کتاب هم سعی می کند به زیباترین شکل آن را به اشتراک بگذارد.

بیوگرافی مریم معصومی:

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌است. البته به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است . مریم معصومی برادر بزرگ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون