کد خبر: ۳۳۵۸۰
۲۳:۴۱ -۱۷ شهريور ۱۴۰۰
از گوهر خیراندیش تصویری همراه با دختر و پسر و دامادش در فضای مجازی منتشر شده که خانم بازیگر به طور کامل کشف حجاب کرده است.

گوهر خیراندیش

نشان تجارتگوهر خیراندیش از بازیگران باسابقه و مطرح ایرانی است که مدتی می شود دائم در حال رفت و آمد به خارج از کشور است. خیراندیش در چند وقت اخیر ظاهرا حجاب را کنار گذاشته و هر چند روز یک بار عکس و فیلمی با حجاب کم از او پخش می شود.

او با وجود سن بالایی که دارد اما همچنان در حال گشت و گذار در مهمانی های داخلی و خارجی است. وی چند روز پیش تولد 67 سالگی اش را جشن گرفت. اما به تازگی تصویری از خانم بازیگر منتشر شده که در کنار پسر و دختر و دامادش حضور دارد و به طور کامل کشف حجاب کرده است. احتمال می رود گوهر خیراندیش هم به دسته خانم های بازیگر ممنوع الکار بپیوندد.

البته این طور که معلوم است خیراندیش تصمیمش را گرفته زیرا در این چند وقت عکس های جنجالی زیادی از وی در فضای مجازی دیده شده است.

گوهر خیراندیش کشف حجاب کرد + عکس

بیوگرافی گوهر خیراندیش:

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون