کد خبر: ۳۳۳۰۶
۱۰:۴۵ -۱۰ شهريور ۱۴۰۰
یکی از اتفاق‌های فرخنده‌ای که در زندگی برخی از انسان‌ها رخ می‌دهد، افتتاح مغازه یا فروشگاه برای شروع کسب‌وکار مستقل است. به‌همین مناسبت بسیاری از اطرافیان فرد تاج گل تبریک برای مغازه او ارسال می‌کنند.

تاج گل

یکی از اتفاق‌های فرخنده‌ای که در زندگی برخی از انسان‌ها رخ می‌دهد، افتتاح مغازه یا فروشگاه برای شروع کسب‌وکار مستقل است. به‌همین مناسبت بسیاری از اطرافیان فرد تاج گل تبریک برای مغازه او ارسال می‌کنند.

تاج گل‌ها که معمولا بر یک پایه ایستاده سوار هستند، یک هدیه مناسب برای تبریک در مناسبت‌های فرخنده به‌شمار می‌آیند که افتتاح مغازه نیز، جزو آن اتفاق‌های مبارک است.

تاج گل‌ها در مقایسه با دسته گل‌های معمولی قیمت بالاتری دارند، به‌همین دلیل باید در هنگام انتخاب یک تاج گل تبریک برای افتتاحیه کسب و کار، نهایت دقت را به‌خرج دهید.

رعایت یک سری نکات ساده می‌تواند به شما کمک کند که بهترین هدیه گل برای افتتاح مغازه را انتخاب کنید. ما در این مطلب قصد داریم به ذکر این نکات ساده اما بسیار مهم بپردازیم. پس اگر در خرید گل افتتاحیه مغازه یکی از نزدیکان خود دچار سردرگمی شده‌اید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

برای آن دسته از عزیزانی که علاقه مند به مطالعه بیشتر و آشنایی با جدیدترین مدل‌های تاج گل تبریک؛ راهنمای خرید تاج گل هستند مقاله سایت همشهری آنلاین hamshahrionline.ir را معرفی کرده ایم.

تاج گل

نکاتی درباره خرید تاج گل برای تبریک مراسم افتتاحیه مغازه

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، تاج گل تبریک برای مغازه معمولا قیمت بالایی دارد و اگر در انتخاب این هدیه گران قیمت و باارزش دچار اشتباه‌ شوید، علاوه بر این‌که گیرنده را از هدیه خود خوشحال نمی‌کنید، ممکن است سبب رنجش خاطر او شوید.

این نکات ساده و بسیار ارزشمند از قرار زیر هستند:

نوع گل

از مهم‌ترین نکات در انتخاب گل افتتاحیه مغازه، نوع گل به‌کار رفته در تاج است. واضح است که هر گلی یک معنا و مفهوم خاص را بیان می‌کند و هدیه دادن آن نشان‌دهنده احساسات درونی شما نسبت به گیرنده گل است.

همچنین بعضی از گل‌ها تنها در شرایط ویژه‌ای استفاده می‌شوند و انتخاب آن‌ها در تاج گل تبریک برای مغازه کار درستی نیست.

به‌عنوان مثال از گل گلایل تنها برای ابراز همدردی با صاحب عزا یا دیدار با آرامگاه یک شخص متوفی استفاده می‌شود و به‌کار بردن آن در تاج گل تبریک و افتتاحیه فروشگاه یک اشتباه بزرگ است.

همچنین توجه به ترکیب گل‌های استفاده شده در تاج گل می‌تواند کاربری آن تاج را تغییر دهد. به‌طور نمونه گل لیلیوم را می‌توان در مناسبت‌های مختلف و حتی در دسته گل عروسی نیز استفاده کرد اما ترکیب آن با آنتوریوم سفید یا زنبق می‌تواند مراسم ختم را به یاد آورد.

در مجموع به‌غیر از محدودیت‌هایی که در گل‌های مخصوص عزا یا ترکیبات رایج در تاج گل عزا وجود دارد، می‌توان از انواع گل برای افتتاحیه مغازه استفاده کرد.

رنگ گل

از دیگر نکات مهم در انتخاب تاج گل تبریک برای مغازه، رنگ گل‌های استفاده شده در آن است. در روانشناسی هر رنگ نماد یک مفهوم ویژه است. به‌همین خاطر تاج گلی که برای تبریک یک مغازه ارسال می‌کنید، احساسات درونی شما را کاملا بیان می‌کند.

رنگ گل‌های به‌کار رفته در تاج گل به‌اندازه نوع آن‌ها، میزان شادمانی شما را از بروز این واقعه نشان می‌دهند. چند نمونه از آشکارترین نماد رنگ‌های مختلف عبارت هستند از:

1) رنگ قرمز نماد عشق و علاقه فراوان است.

2) گل‌هایی با رنگ زرد یادآورد ذرت و نور خورشید هستند که می‌توانند نماد رزق و روزی فراوان و همچنین عقل و درایت باشند.

3) رنگ نارنجی گل‌ها نشان از دوستی، رشد، گرما و اجتماع است.

4) رنگ سبز در تاج گل نشان‌دهنده جوانی و امید به رویش است.

5) گل‌هایی با رنگ بنفش، قدرت، انرژی و در عین حال فضای معنوی را به یاد بیننده می‌آورند.

6) رنگ آبی، خیالات و بلندپروازی‌ها را در ذهن متصور می‌کند.

7) رنگ سفید نشانی از صلح، التیام، خلوص نیت و پاک بودن است.

تاج گل

تم فروشگاه

تاج گل‌هایی که برای تبریک به گیرنده یک فروشگاه ارسال می‌کنید، در زمان افتتاح مغازه زینت‌بخش آن خواهند بود. پس بهتر است در انتخاب تاج گل تبریک برای مغازه، تم کلی آن فروشگاه را در نظر داشته باشید تا قرار گرفتن هدیه شما در آن مکان، سبب بهم ریختن تناسبت و جلوه بصری نشود.

1- کاربری فروشگاه

یکی از نکاتی که در هدیه دادن یک گل نباید فراموش کنید، کاربری فروشگاه است. سعی کنید رنگ و نوع گل‌های استفاده شده در تاج را با توجه به کاربری فروشگاه برگزینید. به‌طور مثال برای تبریک به افتتاح یک فروشگاه سیسمونی، ترکیبی از گل‌های آبی و صورتی انتخاب عاقلانه‌ای است.

2- زمان ارسال

در ارسال یک تاج گل تبریک برای مغازه از فاکتور اصلی زمان غافل نشوید. تقریبا همه گل‌ها در بهترین شرایط ممکن بیش از چند روز دوام نمی‌آورند و پس از آن پژمرده و پلاسیده می‌شوند.
بهتر است برنامه‌ریزی شما برای ارسال گل‌ها به‌نحوی باشد که ارسال، قبل از شروع افتتاحیه انجام شود تا در زمان افتتاح فروشگاه، هدیه شما مکان مورد نظر را مزین کنند.

3- اندازه تاج گل

تاج‌های گل در اندازه‌های مختلفی تهیه می‌شوند که سفارش آن‌ها طبق سلیقه مشتری است. در هنگام ارسال یک تاج گل به مناسبت آغاز به کار یک فروشگاه، اندازه آن مکان را در نظر بگیرید.

اگر فروشگاه مورد نظر از نظر مساحت وسیع است، باید یک تاج گل دو طبقه تبریک افتتاحیه مغازه و فروشگاه ارسال کنید و تاج را در اندازه بزرگ سفارش دهید.

برای فروشگاه‌های کوچک نیز تاج گل‌های کوچک تا متوسط و حتی رومیزی مناسب هستند.

4- کارت روی گل

هرگز یک تاج گل را بدون نوشتن و قرار دادن کارت تبریک ارسال نکنید. گل‌های بی‌نام در لابه‌لای سایر هدایای تبریک نادیده گرفته می‌شوند و حسن نیت شما به صاحب فروشگاه ثابت نخواهد شد.
یک کارت مناسب انتخاب کنید و پس از تبریک و ابراز خوشحالی بابت افتتاح فروشگاه، نام ارسال‌کننده را نیز ذکر کنید.

تاج گل

قیمت تاج گل تبریک برای مغازه

در حالت کلی تاج گل‌ها به‌دلیل اندازه بزرگی که دارند و همچنین حمل‌ونقل سخت آن‌ها، از هزینه بالاتری به نسبت دسته گل یا سبد گل برخوردار هستند.
قیمت تاج‌های گل نیز مختلف است. هرچه گل‌های استفاده شده در تاج بیشتر باشند، هزینه آماده کردن آن نیز بالاتر خواهد رفت. همچنین نوع گل‌های انتخابی در تعیین قیمت تاج گل، تاثیر مستقیم دارند.

از دیگر موارد تاثیرگذار بر بالا رفتن قیمت یک تاج گل، نوع و جنس پایه استفاده شده برای نگهداری گل‌ها است. پایه‌های چوبی به نسبت پایه‌های فلزی گران‌تر هستند و هرچه ریزه‌کاری روی پایه بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت تاج گل نیز بالاتر خواهد رفت.

هدیه دادن و خرید گل در مناسبت‌های مختلف در فرهنگ ایرانی سابقه‌زیادی دارد. تاج گل تبریک یکی از بهترین هدایایی ست که می توانید در هر مراسمی برای عرض تبریک و ابراز شادی آن را به عزیزانتان هدیه دهید. امروزه سفارش تاج گل تبریک برای ۷ مناسبت مثل نمایشگاه، افتتاحیه، عروسی، همایش، سمینار، مسابقات ورزشی، مراسم شادی به یکی از مرسومات در جامعه مبدل شده است.

اگر کسی در زندگی شما هست که دوست دارید برای شادی و موفقیت او تاج گل تبریک سفارش دهید، خوشبخت هستید.

برچسب ها: نشان تجارت گل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون