کد خبر: ۳۲۶۷۶
۱۷:۵۰ -۲۳ مرداد ۱۴۰۰
متناسب با شرایط هیات‌های عزاداری پیشنهاد‌هایی برای تغییر ساعت ممنوعیت تردد شبانه مطرح شد و در نهایت ساعت آغاز ممنوعیت تردد در دهه اول محرم تغییر کرد.

محدودیت های کرونایی

نشان تجارتبا شروع دهه محرم و با توجه به قوانین منع تردد شبانه اعلامی توسط ستاد کرونا، صحبت ها در زمینه تغییر ساعت محدودیت های تردد شبانه در رسانه ها داغ شد.

در ابتدا پیشنهاد شده بود به دلیل عزاداری برخی هیات ها که ممکن است طولانی شود، آغاز ساعت منع تردد شبانه به ۲۳ یا ۳۰: ۲۳ تغییر کند. در نهایت رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تغییر ساعت محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۰۰: ۲۲ الی ۰۰: ۰۵ به ساعت ۰۰: ۲۴ الی ۳۰: ۰۶ صبح خبر داد.

    پلیس راهور تهران بزرگ موظف است در دهه اول محرم از ورود خودرو‌های سنگین به شهر و تردد آن‌ها جلوگیری کند.

    پروتکل های ویژه محرم

    برگزاری عزاداری های محرم به شرط استفاده همگی عزادارن از ماسک، برگزاری مراسم در مکان های دارای تهویه مناسب هوا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز است. لازم به یاد آوری است که امسال هم مانند سال گذشته ایستگاه های صلواتی فعالیت ندارند و در عوض موکب‌های سلامت برای پخش ماسک مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد.

    آمارهای نگران کننده در مبتلایان به کرونا

    متاسفانه در هفته های اخیر شاهد رکوردزنی های مختلفی در موضوع مبتلایان جدید به کرونا، بیماران بد حال و فوتی های کرونا شاهد بودیم.در این بین واکسیناسیون عمومی برای متولدین ۱۳۴۷ به قبل و علاوه بر آن، متولدین ۱۳۴۸ تا ۱۳۵۷ که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان ، قم و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، در حال انجام است اما هنوز تا ایمنی جمعی فاصله ی چشمگیری باقی است.

    ارسال نظرات
    نام:
    ایمیل:
    * نظر:
    آخرین اخبار
    نبض بازار
    گوناگون