کد خبر: ۳۲۶۴۹
۲۱:۲۲ -۲۲ مرداد ۱۴۰۰
ظاهرا لیست خرید بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی به روز رسانی شده است.

استقلال تهران

نشان تجارت - یک مدافع میانی، یک هافبک دفاعی، یک مهاجم، یک وینگر راست، یک وینگر چپ و یک هافبک بازیساز مدنظر مجیدی هستند.

مجیدی بعد از به روزرسانی کردن لیست ابتدایی اش، این نفرات را برای استقلال لیگ بیست و یکم می‌خواهد: آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، لوسیانو پریرا، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد و نوید عاشوری. 

اولویت اول مجیدی اما تمدید قرارداد با سید حسین حسینی، آرش رضاوند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی و ارسلان مطهری است.

نکته جالب اینکه مددی به عنوان مسئول نقل و انتقالات استقلال، هنوز نه بازیکنی جذب کرده و نه موفق شده برای تمدید قرارداد با بازیکنی به تفاهم برسد. منتقدان مددی می گویند بعید نیست آقای مدیرعامل اصلا نتواند بازیکنی جذب و یا با بازیکنی برای تمدید قرارداد به نتیجه برسد چراکه پیشنهاد مالی او نسبت به درخواست بازیکنان جدید و قدیمی در بهترین حالت 3 میلیارد اختلاف دارد و کمتر است! 

دروازه‌بان 
هیچ دروازه‌بانی در لیست مجیدی نیست و او روی ماندن حسینی و مظاهری حساب کرده است. هر دو دروازه‌بان اما با تلاش‌های مدیربرنامه‌های‌شان، پیشنهادهای خوبی از شهرستان و از دو تیم مولتی میلیاردر و بدون دروازه‌بان لیگ دارند؛ مظاهری از سپاهان که نیازمند را دیگر ندارد و حسینی از گل‌گهر بدون حقیقی. اگر یکی از این دو نفر رفتنی شوند، مجیدی باید لیستش را دوباره به روز کند.

مدافع میانی 
از قرارداد محمد دانشگر، یک سال دیگر باقی مانده ولی او به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به باشگاه اخطار داده است. تازگی ها بازیکنام ایرانی هم مثل بازیکنان خارجی یاد گرفته اند که اخطار بدهند. حسین مرادمند هم یک سال دیگر قرارداد دارد ولی همه کار می‌کند که باشگاه با درخواست جدایی‌اش موافقت کند (به هر حال گل‌گهر، 2 مدافع میانی‌اش را از دست داده است).

قرارداد سیاوش یزدانی تمام شده و نام او، اولین نفر در لیست تمدیدی‌های مجیدی است. در لیست خرید مجیدی برای این پست، هیچ اثری از وحید محمدزاده نیست ولی او، 1+1 بازیکن در این پست خواسته: آرمین سهرابیان و روزبه چشمی. البته دومی، خریدی دوگانه است. هم برای دفاع میانی و هم برای هافبک دفاعی. با توجه به مصدومیت غلامی و نرسیدن او به شرایط بازی در سال 1400، مجیدی حتی با وجود ماندن هر 3 مدافع فعلی‌اش (که چندان محتمل نیست)، قطعا یک مدافع میانی (سهرابیان) می‌خواهد.

پیستون راست 
برخلاف شایعات اثری از فرشاد محمدی‌مهر در لیست خرید مجیدی نیست. تنها گزینه او برای این سمت زمین، حردانی بود که فولاد اجازه خروجش را نداد. با توجه به ضعف عجیب و غریب احمد موسوی و اینکه او جایگزین مطمئنی برای وریا غفوری نیست و خود غفوری هم ممکن است دچار مصدومیت شود و بالا و پایین داشته باشد، مجیدی از باشگاه خواسته حتما در این سمت زمین خریدی انجام شود. فعلا اما گزینه‌ای مطرح نشده و با این اوضاع، شاید مجیدی قید خرید در این سمت زمین را بزند.

پیستون چپ 
با رفتن میلیچ و نادری، استقلال در این سمت زمین هیچ بازیکن استانداردی ندارد و مجیدی به خوبی می‌داند نمی تواند روی متین کریم‌زاده هم حساب کامل کند. اولین گزینه سرمربی استقلال برای این پست، در همان چند دقیقه اول منتفی شد: میلاد محمدی. قرار داشتن میثم تیموری و میلاد زکی پور در لیست مجیدی هم شایعه است. تنها می‌ماند ابوالفضل جلالی که آخرین استوری‌اش، بوی گل‌گهر می‌داد اما همچنان استقلال امیدوار به توافق با او یا مدیربرنامه هایش است.

هافبک دفاعی  
قرارداد مسعود ریگی تمام شده و او پیشنهادی فوق‌العاده از سپاهان دارد. تصمیم نهایی را شماره 6 باید بگیرد ولی مجیدی روی ماندن او حساب ویژه‌ای باز کرده است. مهدی‌پور ماندنی است و سعید مهری هم اگر استقلال نتواند در این پست، خریدی داشته باشد می‌ماند. مجیدی علاقه ویژه‌ای به رضا اسدی دارد که برای یک فصل بعید است کمتر از 10 میلیارد تومانی بخواهد و البته اسدی در لیست سه تیم دیگر هم قرار دارد. روزبه چشمی، خرید دوگانه مجیدی می‌تواند باشد. در هر حال بازی های خوب محمد زبیر نیک نفس در فولاد هم چشم مجیدی را گرفته و او بدش نمی آید که زبیر را به استقلال بیاورد.

هافبک بازیساز و وینگر 
قرارداد اسماعیلی، رضاوند و شجاعیان تمام شده و رفتن سومی قطعی است مگراینکه استقلال نتواند خرید کند. در این صورت البته شجاعیان باید با همان مبلغ قبلی (3 میلیارد تومان) بسازد اگر کمتر نشود. رضاوند تقریبا دو و نیم برابر قرارداد قبلی‌اش را خواسته و باشگاه با او در حال چانه‌زدن است. اسماعیلی هم باید با تخفیف دادن در قراردادش، ماندنی شود.

نکته ویژه درباره اسماعیلی و رضاوند این است که مبلغ درخواستی‌شان را فقط سپاهان و گل‌گهر می‌توانند پرداخت کنند که هیچکدام‌شان را نمی‌خواهند. در لیست مجیدی، نام نوید عاشوری در این پست دیده می‌شود؛ بازیکنی که در لیگ بیستم هم به استقلال لینک شد ولی فکری او را نخواست. برای بازی در کناره ها، مجیدی روی امین قاسمی‌نژاد و سعید صادقی دست گذاشته که اولی را گل‌گهر می‌خواهد و دومی را، گل‌گهر نمی‌خواهد از دست بدهد.

مهاجم 
دیاباته رفته و احتمال نماندن قایدی هم وجود دارد و آرمان رمضانی تنها در صورتی می‌ماند که استقلال نتواند مهاجم بخرد. ارسلان مطهری که پست خداحافظی در اینستاگرام منتشر کرده از نظر مالی با باشگاه به بن بست رسیده و 2 تا 3 میلیارد اختلاف حساب دارد اما مجیدی امیدوار است که باشگاه با مطهری به توافق برسد. مجیدی در این پست لوسیانو پریرا را می‌خواهد و البته در یکی دو روز گذشته در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که سجاد شهباززاده مدنظرش نیست. البته در روزهای نقل و انتقالات همه چیز امکان دارد و نباید زیاد روی اظهارنظرهای نقل و انتقالاتی حساب کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون