کد خبر: ۳۲۰۹۶
۱۷:۱۵ -۱۱ مرداد ۱۴۰۰
مو‌های شما به هر شکل، مجعد، نازک، بلند یا کوتاه که باشند یک شانه یا برس مناسب برای آن وجود دارد. در این جا بهترین وسیله برای بهبود فرم مو‌های شما در طول روز معرفی می‌شود.

بهترین برس‌ها برای انواع مو

نشان تجارت - مو‌های شما به هر شکل، مجعد، نازک، بلند یا کوتاه که باشند یک شانه مناسب برای آن وجود دارد. در این جا بهترین وسیله برای بهبود فرم مو‌های شما در طول روز معرفی می‌شود.

مو‌های مجعد؛ شانه با دو ردیف دندانه

بهترین برس‌ها برای انواع مو

افراد ماهر معمولا از انگشتان خود برای باز کردن و شانه کردن مو‌های فر یا مجعد استفاده می‌کنند، ولی این شانه برای افرادی است که دقت و حساسیت ویژه‌ای نسبت به مو‌های خود دارند. روی این شانه‌ها دو ردیف دندانه دقیقا روبروی هم قرار دارد که باز کردن فر مو بدون کشیده شدن، کنده شدن یا گیر کردن شانه را امکان‌پذیر می‌کند. در هنگام دوش گرفتن، مو‌های خود را با نرم‌کننده شانه کنید تا با باز شدن گره‌ها، خشک کردن مو‌ها آسان‌تر شود.

مو‌های ضخیم؛ برس گرد حرارتی

بهترین برس‌ها برای انواع مو

یک برس گرد با ایجاد کشش در الیاف مو، شکستگی و آشفتگی را از بین می‌برد. در ساخت این شانه‌ها یون کهربا به کار رفته است که مو‌ها را نرم‌تر و براق‌تر نشان می‌دهد. هم‌چنین این شانه‌ها به منظور تسریع در خشک کردن مو، به شکل استوانه‌ای سرامیکی با حفره‌های عبور جریان هوا ساخته شده. از این شانه‌ها برای مو‌های مرطوب یا فرم دادن به مو‌های خشک شده استفاده کنید.

مو‌های نازک؛ برس‌های تخت نایلونی و مویی

بهترین برس‌ها برای انواع مو

با این برس‌ها به مو‌های خود حالت و فرم مناسب‌تری دهید. یک کشش ملایم باعث پف کردن مو‌ها می‌شود. حواس‌تان باشد، هنگام شانه کردن جریان هوای داغ را در امتداد ریشه مو بگیرید که این امر باعث حجم‌دهی بهتر و ماندگاری بیش‌تر پف خواهد شد.

مو‌های بلند؛ برس‌های تخت با فضای خالی بیش‌تر

بهترین برس‌ها برای انواع مو

این برس‌ها با دندانه‌های سفت موقع صاف کردن دسته‌های بلند مو، به شما کنترل بیش‌تری می‌دهند. چیدمان دندانه‌های شانه یه شکلی است که رطوبت بیش‌تری را از دسته‌های مو خارج می‌کند و مو‌ها زودتر خشک می‌شوند. برای خشک کردن موها، هر بار سشوار را دقیقاً در کنار برس نگاه داشته و حرکت دست خود را از ریشه مو شروع کنید و تا نوک مو‌ها ادامه دهید تا با این کار از آشفته شدن مو جلوگیری کنید و مو‌ها خوش حالت خشک شوند.

مو‌های کوتاه؛ برس‌های توربو (گرد و مویی)

بهترین برس ها برای انواع مو

این نوع برس‌ها برای مو‌های کوتاه عالی هستند چرا که تمام تار‌های مو را می‌گیرند. برسی از این مدل با ضخامت ۲ تا ۳ سانتی‌متر یا کوچک‌تر انتخاب کنید که تمام مو‌های کوتاه شما را در برگیرد. این برس برای فرم دادن به چتری‌ها و قرار دادن آن‌ها دور صورت نیز بسیار مناسب است.

پوست‌های سر حساس؛ برس‌های تخت با دندانه‌های مناسب برای پوست حساس

بهترین برس ها برای انواع مو

اگر اکثر شانه‌ها باعث می‌شوند تا هنگام شانه زدن صدای آخ شما از درد بلند شود، به این نوع برس‌ها هم یک شانس بدهید. صفحه تخت و پهن این شانه‌ها با دندانه‌های فاصله دار آن و توپی‌هایی که سر هر دندانه دارد، روی پوست سر اثری مانند ماساژ می‌گذارد. هم‌چنین دسته خوش فرم این برس‌ها استفاده و در دست نگه داشتن آن‌ها را راحت‌تر می‌کند.

منبع: بوق خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون