کد خبر: ۳۱۸۴۷
۱۳:۵۲ -۰۶ مرداد ۱۴۰۰
ریحانه پارسا در پیج جدیدش با نام دیوا پارسا عکس‌هایی از خود منتشر کرد.

عکس های بی حجاب ریحانه پارسا

نشان تجارت - ریحانه پارسا دختر جوانی که در سال 97 با بازی در نقش اصلی سریال «پدر» به شهرت رسید و دیده شد. سریال پدر چهره ای جدید را به مردم معرفی کرد که البته نوع فیلم نامه و نقش ریحانه هم در معروفیتش بی تاثیر نبود.

ریحانه پارسا پس از دیده شدن با انتشار عکس هایی با ژست های نامتعارف و خاص و آرایش های غلیظ باعث شد تا برسر زبان ها بیوفتد و به گونه ای جلب توجه کرد. اما این رفتار پارسا باعث شد تا مخاطبان زیادی را در فضای مجازی جذب کند و حالا ریحانه پارسا دیگر کاملا معروف شده و به هدفش رسیده است.

وقتی ریحانه پارسا کمی از لخت شدن دست بر می‌دارد! + عکس

وقتی ریحانه پارسا کمی از لخت شدن دست بر می‌دارد! + عکس

اما این خواسته اصلی ریحانه نبود و او به دلیل مشکلاتی که در خانواده و زندگی واقعی اش داشته، می خواست راه دیگری را پیش بگیرد. پارسا پس از چندی به ترکیه مهاجرت کرد و حاشیه های پشت سرش بیشتر شد اما زمانی که به طور کامل حجاب را از سر براشت این خبر در فضای مجازی غوغایی به پا کرد و به مرور مخاطبان وی بیشتر و بیشتر شد تا اینکه پارسا شروع به انتشار عکس های برهنه خود کرد و هر روز لخت تر شد. در ادامه عکس های جدیدی که پارسا از خود منتشر کرده را مشاهده می کنید.

وقتی ریحانه پارسا کمی از لخت شدن دست بر می‌دارد! + عکس

ریحانه پارسا زمانی که در ایران بود رابطه اش با مهدی کوشکی خبرساز شد و این دو بازیگر در سال 98 اعلام کردند که ازدواج کرده اند. اما چون ریحانه 17 سال از مهدی کوشکی کوچک تر بود و این اتفاق به طور یهویی و تنها در فضای مجازی اعلام شد، شک و شبه ایجاد کرد که وقتی ریحانه به ترکیه رفت اعلام کرد ازدواجی در کار نبوده!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون