کد خبر: ۳۱۶۵۰
۱۲:۱۳ -۰۲ مرداد ۱۴۰۰
علی لطیفی در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
لطیفی گفت: در زمانی که استقلال با استراماچونی به صدر جدول رفت و داشت با اقتدار کارش را دنبال می‌کرد، به واسطه برخی تصمیمات مدیران وزارت ورزش و جوانان و افراد سیاسی، شانس قهرمانی از استقلال گرفته شد.

علی لطیفی

نشان تجارت - محمد آیتی: چندی پیش، فرهاد مجیدی سرمربی جوان و محبوب استقلال در حاشیه تمرین آبی‌پوشان تهرانی اعلام کرد که می‌باید قرارداد همه بازیکنان استقلال تمدید شود و اگر یک نفر هم از تیم جدا بشود، من هم تیم را ترک خواهم کرد.

اما این روز‌ها اخبار خوبی از باشگاه استقلال مخابره نمی‌شود. تیمی که فاتح دربی حذفی بوده و اکنون کاندیدای اول قهرمانی در این تورنمنت است، بازیکنانش برای چندمین بار تصمیم به اعتصاب گرفتند و تمرین نکردند.

همین اتفاقات باعث شد تا به سراغ علی لطیفی، مهاجم دهه ۷۰ استقلال برویم تا نظرات او را در این باره جویا شویم.

لطیفی به نشان تجارت گفت: چند سالی است که استقلال به لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده است در حالی که به اعتقاد من، استقلال همیشه باید یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در شروع فصل باشد.

وی افزود: متاسفانه سوءمدیریت‌ها در استقلال بیداد می‌کند و در راس این اتفاقات، وزارت ورزش و جوانان است. هرچند مدیران ارشد این وزارتخانه می‌گویند ما استقلال و پرسپولیس را به یک چشم می‌بینیم، اما با گماردن مدیران ناتوان در استقلال، باشگاه را به حاشیه بردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: در زمانی که استقلال با استراماچونی به صدر جدول رفت و داشت با اقتدار کارش را دنبال می‌کرد، به واسطه برخی تصمیمات مدیران وزارت ورزش و جوانان و افراد سیاسی، شانس قهرمانی از استقلال گرفته شد. از این‌رو از همه هواداران استقلال می‌خواهم در این شرایط فقط خواسته خود را از وزارت ورزش و جوانان بخواهند، زیرا کار به دست آن‌هاست و از قرار معلوم آن‌ها هم آرامش در استقلال را نمی‌خواهند.

لطیفی یادآور شد: به عنوان یک استقلالی از آقای علی نامداری تشکر می‌کنم که در این بحران‌ها به کمک استقلال آمد و اگر ایشان نبود شک نکنید شاهد شرایط وحشتناک‌تری می‌بودیم.

وی با اشاره به اینکه تزریق پول همیشه کارساز نیست، افزود: آقایان مدیر در وزارت ورزش و جوانان مرتباً می‌گویند ما به استقلال و پرسپولیس به لحاظ مالی در حد هم کمک کردیم، ولی حاضرم در هر جایی با این افراد مناظره کنم تا همگان بفهمند همیشه پول، حرف اول را نمی‌زند. روزی که استراماچونی داشت استقلال را به اوج می‌برد، تیم نیاز به مدیریت داشت و این آقایان با بکارگیری افراد ضعیف در این تیم بااصالت، کار را خراب کردند.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه دولت آقای روحانی و مخصوصاً وزارت ورزش و جوانان در حق استقلال ظلم کردند. همواره نگاه آقایان به این دو تیم با تبعیض توام بوده و در یک کلام باید بگویم وزارت ورزش و جوانان، استقلال را آگاهانه نابود کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون