کد خبر: ۳۱۴۱۲
۱۹:۳۶ -۲۷ تير ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از اجرای محددیت‌های جدید کرونایی تردد عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی استان تهران در آستانه تعطیلات پیش رو خبر داد.

محدودیت های کرونایی در تهران

نشان تجارتمحدودیت تردد خودروها از ساعت 12 روز سه شنبه در تهران اجرایی می شود. محدودیت تردد خودروها تا 7 صبح روز دوشنبه 4 مرداد ادامه خواهد داشت. محدودیت تردد خودروها در 5 نقطه از خروجی های استان تهران اجرایی خواهد شد. محدودیت تردد خودروها برای جلوگیری از سفرها اجرایی می شود. فرمانده انتظامی شرق استان تهران جزئیات محدودیت تردد خودروها را تشریح کرد.

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس منحوس، محدودیت و ممنوعیت هایی به شرح ذیل از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 29 تیرماه تا 7 صبح روز دوشنبه 4 مرداد ماه در مبای ورودی و خروجی استان شامل 5 نقطه (1-محور چرمشهر به ورامین 2- محور گرمسار به سمت شریف آباد 3- دماوند به فیروزکوه 4- محور فیروزکوه به دماوند 5- محور آبعلی به سمت هراز ) به شرح ذیل اجرا می شود:

1. هرگونه تردد برای خودروهایی غیر بومی به داخل استان ممنوع بوده و خودروهای درون استانی نیز تا اطلاع ثانوی از ترددغیر ضروری در جاده ها خودداری کنند.

2. مسیرهای ورودی استان توسط عوامل امدادی،انتظامی و پلیس راه از از زمان شروع طرح محدودیت های کرونایی کنترل و نسبت به عودت وسایل نقلیه غیربومی به مبداء اقدام می‌شود.

3. رانندگان غیربومی که به ممنوعیت های اعلامی بی توجهی کنند و قصد ورود به محدوده استان تهران از مبادی ورودی شرق استان تهران را داشته باشند و همچنین وسایل نقلیه بومی که قصد خروج از استان را داشته باشند،برابر مصوبات ستاد ملی کرونا،مبلغ 10میلیون ریال اعمال قانون می شوند.

4. کلیه مجوزهای تردد که از قبل صادر شده و دارای تاریخ است فاقد اعتبار و مجوز جدیدی هم صادر نخواهد شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم در سنوات گذشته و با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توجه به هشدار های پلیس توسط شهروندان تصریح کرد: ممنوعیت تردد وسایل نقلیه شامل وسایل نقلیه حامل مواد سوختی،فاسد شدنی و خودروهای امدادی و مسافربری عمومی نمی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون