کد خبر: ۳۰۸۳۸
۲۰:۱۱ -۱۴ تير ۱۴۰۰
سایه تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم‌ها و دختران جوان دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ سایه چشم و مدل سایه برای چشم‌های خود حساسیت لازم را به خرج بدهید.

آرایش چشم

نشان تجارتسایه تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم‌ها و دختران جوان دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ سایه چشم و مدل سایه برای چشم‌های خود حساسیت لازم را به خرج بدهید.

چشم‌ها مهم‌ترین اجزای صورت می‌باشند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگی مناسب برای سایه دقت لازم را به خرج بدهید و به فرم چشم‌ها و رنگ آن‌ها توجه داشته باشید تا بتوانید میکاپی بی نظیر را برای چشمهایتان داشته باشید.

نحوه انتخاب رنگ سایه برای چشم‌ها با رنگ متنوع

۱. برندی را انتخاب نمایید که به آن علاقه مند می‌باشد و علاوه بر این بهتر است از سایه‌هایی استفاده کنید که دارای کیفیت بالایی هستند تا زمان بیشتری روی چشم‌های شما بمانند. همچنین اگر رنگ سایه با رنگ چشم‌های شما مطابقت و همخوانی داشته باشد میکاپ و گریم تان حرفه ای‌تر به نظر می‌رسد.

۲. اگر چشم‌هایی روشن دارید و رنگ چشمهایتان آبی یا خاکستری می‌باشد بهتر است از سایه‌های رنگ تیره برای میکاپ چشم‌ها استفاده کنید. رنگ‌هایی نظیر نقره‌ای و خاکستری تیره و روشن و هلویی و قهوه‌ای و سایه‌هایی که دارای درخشندگی کم هستند برای چشم‌های روشن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می‌روند.

۳. اگر چشم‌های شما سبز می‌باشد بهتر است برای آرایش چشمهایتان از سایه بنفش روشن و قهوه‌ای و خاکستری استفاده نمایید.

۴. اگر چشم‌هایی قهوه‌ای رنگ دارید سایه‌های رنگ روشن می‌توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند. رنگ‌هایی تظیر آبی تیره و بنفش و سبز نیز باعث می‌شوند تا چشم‌های قهوه‌ای جذاب‌تر به نظر برسند.

توجه داشته باشید که اگر رنگ چشم‌های شما قهوه‌ای تیره می‌باشد بهتر است برای کشیدن سایه از رنگ‌های روشن استفاده نمایید. سایه صورتی با رنگ چشم‌های قهوه‌ای جذابیت بی نظیری پیدا می‌کند همچنین اگر تمایل دارید ظاهری بی نظیری داشته باشید بهتر است از سایه نقره‌ای تیره برای سایه زدن چشمان خود استفاده کنید.

سایه آبی برای چشم‌های قهوه‌ای انتخابی مناسب می‌باشد، زیرا این رنگ مخالف رنگ قهوه‌ای می‌باشد و علاوه بر اگر تمایل دارید از سایه آبی برای آرایش چشمهایتان استفاده نمایید بهتر است باقی قسمت‌ها را ساده نگه دارید تا ظاهری ایده آل‌تر داشته باشید.

۵. اگر چشم‌های رنگ روشنی دارید می‌توانید از ترکیب سایه بنفش و قهوه‌ای برای میکاپ خود استفاده نمایید.

۶. اگر چشمانی تیره رنگ دارید سایه سیاه و قهوه‌ای تیره و خاکستری تیره می‌توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند.

۷. اگر تمایل دارید ظاهری دراماتیک داشته باشید بهتر است از سایه خاکستری و نقره‌ای برای میکاپ چشمهایتان استفاده نمایید همچنین این رنگ‌ها برای مهمانی‌های عصرانه انتخابی مناسب و ایده آل می‌باشند و چنین سایه‌هایی با همه رنگ‌های چشم مطابقت دارند، ولی افرادی که رنگ چشم‌های آن‌ها خاکستری می‌باشد بهتر است از سایه خاکستری و نقره‌ای استفاده نکنند.

۸. سایه قهوه‌ای از انواع رنگ‌های جذاب و بی نظیر می‌باشد و برای چشم‌های قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای روشن و چشم‌های سبز انتخابی مناسب می‌باشد، ولی بهتر است بیش از حد از سایه قهوه‌ای رنگ استفاده نکنید مخصوصا اگر مو‌ها و چشم‌های قهوه‌ای رنگ دارید.

۹. رنگ سبز از انواع رنگ‌های موجود در طبیعت می‌باشد و افراد با چشم‌های قهوه‌ای و آبی و سبز می‌توانند از این رنگ سایه برای میکاپ خود استفاده کنند.

۱۰. سایه رنگ بنفش برای افراد با چشم‌های قهوه‌ای و فندقی انتخابی مناسب می‌باشد.

منبع: بوق خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون