کد خبر: ۲۹۵۰۲
۰۹:۵۱ -۱۲ خرداد ۱۴۰۰
محدودیت‌های تردد بین استانی پنج روز پیش‌رو اعلام شد. از ساعت ١٢ ظهر امروز، دوازدهم خرداد تا ١٧ خرداد این محدودیت اعمال می‌شود.

ممنوعیت سفر

نشان تجارت - هادیانفر -رییس پلیس راهور ناجا- در این‌باره اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا که به پلیس راهور ابلاغ شد، مقرر شد تردد بین شهرهای قرمز، نارنجی و زرد با محدودیت باشد.

وی ادامه داد: بر اساس این ابلاغ از ساعت ١٢ ظهر امروز، دوازدهم خرداد تا ١٧ خرداد این محدودیت اعمال می‌شود.

سردار هادیانفر تاکید کرد: محدودیت تردد شبانه نیز در تمام شهرها کماکان از ساعت ٢٢ تا ٣ بامداد ادامه دارد.

همچنین سرهنگ امیدوار - رییس پلیس راه کشور نیز در این باره گفت: محدودیت‌ها از ظهر امروز ١٢ خرداد ماه، به مدت پنج روز تا ١٢ ظهر روز ١٧ خردادماه ادامه دارد و در مسیرهای بین استانی اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای محدودیت‌ها به وسیله کنترل سامانه‌ای و با حضور همکاران بنده در مبادی ورودی استان و شهرهایی که رنگ قرمز و نارنجی دارند اجرا خواهد شد.

وی گفت: محدودیت‌ها بیشتر متمرکز به محدودیت‌های استانی است. همینطور در خصوص استان‌ها، تردد و محدودیت‌ها براساس وضعیت شهرهای استان و بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا خواهد شد.

همچنین حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا محدودیت‌های تردد ۴ روز آینده شامل حومه‌های استان‌ها می‌شود یا خیر، گفت: محدودیت‌های تردد، ممنوعیت سفر بین استانی است و تردد در شهرهای استان‌ها مشکلی ندارد.

قاسمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا جریمه‌های کرونایی در صورت پرداخت نشدن بعد از یک سال افزایش می‌یابد یا خیر، افزود: بله، طبق قانون و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، جریمه‌های کرونایی در صورت پرداخت نشدن پس از یک سال افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است که جریمه‌های کرونایی در قالب مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا که حکم قانون را دارد، اعمال شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون