کد خبر: ۲۹۴۵۴
۱۱:۵۵ -۱۱ خرداد ۱۴۰۰
سرور مجازی اختصاصی را با اسامی دیگری نیز می شناسند برخی از این نام ها عبارت اند از: VPS یا وی پی اس یا Virtual Private Server.

سرور مجازی هلند

نشان تجارت - سرور مجازی هلند چه برتری هایی نسبت به سایر سرور ها دارد؟ به منظور شرکت در کلاس‌های آنلاین، سایت‌های اینترنتی، آزمون های آنلاین، سرخطی زدن در بورس و خرید و فروش سهام از سرور مجازی استفاده می شود. در اینجا می خواهیم در خصوص انتخاب، خرید و نحوه عملکرد سرور مجازی هلند و همچنین سایر سرور ها را در اختیارتان قرار دهیم. البته مواردی که اشاره می شود در اکثر سرور مجازی ها صادق است و بعضی موارد مربوط به سرور هایی است که از کشور هلند ارائه شوند.

 سرور مجازی و کاربرد های آن

سرور مجازی اختصاصی را با اسامی دیگری نیز می شناسند برخی از این نام ها عبارت اند از: VPS یا وی پی اس یا  Virtual Private Server. آیا در خصوص سرور اختصاصی اطلاعاتی دارید؟ از سرور اختصاصی چه می دانید؟ سرور اختصاصی در حقیقت کامپیوتری با منابع بسیار بالا می باشد که در کشور دیگری به طور فیزیکی وجود دارد .می توان گفت که سرور مجازی قسمتی از یک سرور مادر به نام سرور اختصاصی می باشد. در واقع سرور مجازی به طور شبانه روز روشن و به اینترنت آن کشور وصل می باشد بنابراین شما می ‌توانید جهت انجام کار های گوناگونی از سرور اختصاصی استفاده کنید همچنین به منظور کار های سبک تر و ساده تر از سرور مجازی با منابع کمتر و هزینه پایین تر استفاده نمایید . در حال حاضر بیشترین کاربرد کاربران ایرانی از سرور های خارجی و از کشور هایی نظیر هلند، آلمان، فنلاند، فرانسه و ... در سرور مجازی ترید و بایننس  است که مصارفی نظیر تغییر آیپی ثابت و مخفی کردن هویت ایرانی است.

برای چه کار هایی از سرور مجازی استفاده می شود؟

به منظور شرکت در کلاس‌های آنلاین، راه اندازی و میزبانی سایت‌ها و فروشگاه های اینترنتی، آزمون های آنلاین، سرخطی زدن در بورس و خرید و فروش سهام و به خصوص ترید رمز ارز ها از سرور مجازی داخلی و خارجی استفاده می شود. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با انواع سرور مجازی آشنا کنیم و نحوه خرید بهترین سرور مجازی هلند و به قیمت ارزان را به شما نشان دهیم. از آنجا که این سرور ها مشابه کامپیوتر های شخصی عمل می کنند شما می توانید تمامی کارهایی که با رایانه شخصی خود و یا لپ تاپ خود انجام می دهید را بر روی سرور های مجازی نیز با سرعت بسیار بالا انجام دهید.

سرور مجازی هلند

چه نوع سرور مجازی هایی در ایران وجود دارد؟

  • سرور مجازی بورس و سرخطی :

اکثر سرور های بورس داخلی در ایران و در شهر تهران میزبانی شده و ارائه می شوند، سرور های مجازی بورس ایران به منظور انجام خرید های سریع در بورس با اینترنت پر سرعت دیتاسنتری  مورد استفاده قرار می گیرند، سرور مجازی بورس ایران پورت های اختصاصی و سرعت اینترنت خیلی بالایی دارد  و سرعت آن بیش از 100 برابر اینترنت های متداول خانگی و شرکتی است.

  • سرور مجازی ترید و بایننس :

سرور مجازی ترید جهت حذف تحریم های بایننس و دیگر سایت های مهم در خرید و فروش رمز ارز ها و ارز دیجیتال، علیه ایران و کاربران ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین شما می توانید خیلی راحت با خرید IP یک کشور خارجی و استفاده از سرور مجازی بایننس در Binance فعالیت کنید، از این طریق یک IP ثابت برای ترید در بایننس خواهید داشت. آیا می دانید بایننس چه کشور هایی را برای ترید در بایننس تحریم نکرده و ما می توانیم سرور مجازی خود را از آن کشور ها تهیه کنیم؟ سرور مجازی بایننس هلند، آلمان، فنلاند، فرانسه، انگلیس، ترکیه، امارات، کانادا، استرالیا، لهستان و سنگاپور را می توان به عنوان بهترین انواع سرور در نظر گرفت اما با این حال سرور مجازی هلند از سایر سرور ها بهتر می باشد. بهترین کشور برای خرید سرور مجازی بایننس، هلند می باشد، به خاطر اینکه مدارکی از کاربرانی که با IP ثابت هلند وارد حساب کاربری می شوند گرفته نمی شود .

  •  سرور مجازی ابری:

سرور های مجازی ابری، در حقیقت وابستگی سخت افزاری خیلی اندکی دارند و اگر دچار مشکلی شوند بعضی از سخت افزار ها و یا اطلاعات از بین نمی ‌رود، در حقیقت اطلاعات سرور بر چندین منطقه متفاوت ذخیره می شود .

  • سرور مجازی هلند :

سرور مجازی هلند که به آن Netherlands VPS نیز می گویند در هلند و شهر آمستردام وجود دارد. این سرور ها به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند بسیار شناخته شده اند و برای کاربرانی که می خواهند سرورشان در هلند باشد بسیار مناسب است .با خرید این سرور ها صاحب ای پی ثابت هلند نیز خواهید شد که مختص به شما خواهد بود.

آیا سرعت سرور ها با هم متفاوت هستند؟

سرعت سرور های مجازی داخل کشور، مانند سرور مجازی ایران یا سرور مجازی بورس، جهت انجام کار های داخل ایران خوب است، مثلا پینگ ۱ میلی ثانیه و اینترنت ۱۰ گیگابیت برای سایت های داخل کشور ایران مناسب است. سرور مجازی خارج از کشور نیز به منظور فعالیت در وب سایت های خارجی مانند ترید در بایننس مناسب است و معمولا سرعت بیشتری نسبت به سرور های داخل ایران دارند. بسته به استفاده از که از سرور دارید آن را انتخاب کنید. قبل از خرید سرور مجازی، سوالات زیر را پاسخ دهید:

  1. از سرور مجازی خریداری شده چه استفاده ای می خواهید ببرید؟
  2. آیا می خواهید در بایننس ترید کنید یا به سایت های خارجی دسترسی پیدا کنید؟
  3. چه مدت زمانی در روز را به استفاده از سرور مجازی خواهید پرداخت؟

بنابراین جهت برای فعالیت در وب سایت های ایرانی لازم است تا سرور مجازی را تهیه کنید که موقعیت فیزیکی آن داخل ایران باشد، مثلا برای شرکت در بورس ایران و سرخطی زدن باید از سرور مجازی بورس استفاده کنید اما جهت ترید در بایننس و معاملات ارز دیجیتال لازم است تا از سرور مجازی بایننس که بهترین آن سرور مجازی هلند می باشد، استفاده کنید .

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

سرور مجازی هلند

سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور ترید را دارید می توانید به صفحه سرور مجازی ترید این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس حاصل فرمایید.

منبع:

https://toshan.net/vps/netherlands-virtual-private-server

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون