کد خبر: ۲۹۱۹۶
۲۰:۴۱ -۰۵ خرداد ۱۴۰۰
امروز در بورس تهران بیشترین افزایش قیمت نیز به نماد‌های درازک، فروس، ولپارس، وساخت، بموتو، سدور و سقاین تعلق داشت. داسوه، کفپارس، فلامی، فسرب، کماسه، پتایر و وبیمه در بازار امروز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

سبزپوشی شاخص بورس

نشان تجارت - امروز شاخص کل با ۳ هزار و ۹۱۵ واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۱۰۹ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۲۹۷ واحد رشد به عدد ۳۸۳ هزار و ۱۴۰ واحد رسید. امروز نماد وصندوق بیشترین اثر منفی و نماد‌های فارس، رمپنا، فولاد، فخوز، نوری و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل گذاشتند. اپال، بوعلی، ثامید، خودرو، خساپا، شپنا و برکت از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

امروز گروه‌های خودرو، فلزات اساسی، بانک‌ها، فرآورده‌های نفتی، کانه فلزی، شیمیایی و مواد دارویی برترین گروه‌های صنعت در بورس بودند. بیشترین افزایش قیمت نیز به نماد‌های درازک، فروس، ولپارس، وساخت، بموتو، سدور و سقاین تعلق داشت. داسوه، کفپارس، فلامی، فسرب، کماسه، پتایر و وبیمه در بازار امروز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۲۹ واحد افزایش به عدد ۱۷ هزار و ۵۸۲ واحد رسید. نماد‌های کگهر و مارون بیشترین تاثیر منفی و نماد‌های زاگرس، بپاس، هرمز، آریا و میدکو بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. فگستر، فتوسا، وسپهر، بپیوند، بگیلان، کرمان و آریا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گوناگون