کد خبر: ۲۸۵۴۶
۱۱:۰۹ -۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
هرچند وزیر جوان گفته من در قالب یک شخص هوادار کری می‌خوانم و ربطی به وزیر بودنم ندارد، اما از این کری‌های عجیب و غریب می‌توان برداشت‌هایی داشت.

آذری جهرمی

نشان تجارت - شب گذشته پرسپولیس موفق شد یک بر صفر از سد رقیب دیرینه‌اش استقلال بگذرد تا به صدر جدول برسد.

پس از این برد، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات برای چندمین بار برای هواداران استقلال کری خواند، با این تفاوت که این بار نه فقط هواداران استقلال، بلکه فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌های پایتخت هم با اظهاراتی تند به استقبال این وزیر پرحاشیه رفت.

اما پرسش اصلی اینجاست که چرا آذری جهرمی بر رفتار اشتباه خود که باعث شکسته‌شدن بسیاری از حرمت‌ها شده اصرار دارد و در این بین چه چیزی نصیب او می‌شود؟

هرچند وزیر جوان گفته من در قالب یک شخص هوادار کری می‌خوانم و ربطی به وزیر بودنم ندارد، اما از این کری‌های عجیب و غریب می‌توان برداشت‌هایی داشت.

در اینکه آذری جهرمی می‌خواهد دیده شود و از طرفی، مرتباً سعی دارد اخبار خوب به جامعه مخابره کند تا خود را آدم خوبه نشان دهد، شکی نیست و صفحه رسمی او در اینستاگرام حاکی از این موضوع است. پس دیده‌شدن و روی بورس بودن یکی از مهمترین خصلت‌های وزیر جوان است و حتماً کری‌خوانی‌های او به این فضا کمک خواهد کرد.

موضوع دیگر که به‌نظر می‌رسد در نگاه آذری جهرمی وجود داشته باشد، سودای رسیدن به صندلی ریاست جمهوری است. هرچند مجلس و شورای نگهبان در انتخابات پیشرو راه را بر آمدن او بستند، اما احساس می‌شود آذری جهرمی گوشه چشمی به این جایگاه در آینده دارد و چه چیزی بهتر از پایگاه اجتماعی بالایی که هواداران پرسپولیس تشکیل‌دهنده آن باشند، کاری که زمانی امیر عابدینی در انجام آن موفق بود و توانست وارد شورای شهر تهران در دوره اول شود.

و اما دو توصیه: یک - هرچند روزهای آخر دولت دوازدهم هست و تا چند ماه دیگر حسن روحانی و محمدجواد آذری جهرمی می‌باید میزهای خود را به نفرات بعدی تحویل دهند، اما شایسته است رییس جمهور برای آرامش نیمی از جوانان، تذکری جدی به وزیر پرحاشیه‌اش بدهد که البته با تجربه گذشته بعید به‌نظر می‌رسد روحانی خود را وارد چنین موضوعی کند.

دو - بهتر است هواداران، مدیران و کادر فنی استقلال مغلوب این فضا نشوند و هر بار به این فرد واکنش نشان ندهند، زیرا او که به‌نظر می‌رسد از انحراف خود خبر ندارد با هر بار واکنش آبی‌ها بیش از پیش به درست بودن کار خود اعتقاد پیدا می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون