کد خبر: ۲۸۵۲۴
۱۸:۵۵ -۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

تصویر زنی که فرهاد مجیدی به او حمله کرد

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس به زهره هراتیان رئیس ایفمارک انتقاد کرد و گفت: دکتر ما نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند؛ آن هم دکتری که من در تیم المپیک با او آشنا شدم و دوست من نبوده.

زهره هراتیان

نشان تجارت - فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس به زهره هراتیان رئیس ایفمارک انتقاد کرد و گفت: دکتر ما نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند؛ آن هم دکتری که من در تیم المپیک با او آشنا شدم و دوست من نبوده. از او خواهش کردم در آسیا دکتر تیم ما باشد. وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد کسی برای نیمکت او تصمیم بگیرد گفت: «خانم هراتیان چه کاره است که درباره نیمکت من تصمیم می‌گیرد؟ من به بزرگتر از او هم این اجازه را نمی‌دهم. این کارها برای قدیم است و لزومی ندارد قبل از دربی این کار را کنند. مربی‌ای که برای تیم امید اجازه داشته، الان برای تیم ما اجازه نمی‌دهند؟

زهره هراتیان رئیس ایفمارک که از سوی AFC برای نظارت بر مسابقات AFC CUP انتخاب شده و در کشور تاجیکستان به سر می‌برد در واکنش به اظهارات سرمربی تیم استقلال گفت: من فشار بیش از اندازه روی سرمربیان و بازیکنان را قبل از دربی درک می‌کنم اما هیچ‌کدام از این مسائل دلیل نمی‌شود تا روی کار تخصصی چشم بپوشیم.

قابل ذکر است زهره هراتیان همسر هومن افاضلی از مربیان فوتبال است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون